Foto
IBM760 5420
Teil 3020
download af DPP?
Fra : Thomas H.

Dato : 10-05-07 16:48

Sidder lige og prøver at installere mine Canon-drivere osv. på kærestens PC,
men det virker slet slet ikke
For det første kan jeg ikke finde min disk med DPP og alt hvad jeg kan finde
af downloads er updates, kan man slet ikke hente programmet nogle steder?

For det andet kan jeg ikke få min driver til EOS350 til at virke, den vil
ikke connecte efter jeg har installeret hele canon-pakken, da jeg kun havde
hentet en driver fra Canons side ville den godt, men da kunne jeg ikke hive
RAW filer ud!

Nu starter jeg forfra, men hvad skal man bruge hvis det skal være helt
simpelt, jeg skal bare bruge computeren til at gemme billeder på når kortet
er fuldt, og så lige kigge lidt på RAW-billederne.

Kan I hjælpe?

--
Thomas H. - www.thhe-foto.dk

Fra : MW

Dato : 10-05-07 20:48

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> simpelt, jeg skal bare bruge computeren til at gemme billeder på når
> kortet er fuldt, og så lige kigge lidt på RAW-billederne.

Du ringer til Canon og hælder vand ud af ørerne, nummeret kan du finde på
www.canon.dk

mvh/MW

Fra : Thomas H.

Dato : 10-05-07 20:59

"MW" <sletmwwaal@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du ringer til Canon og hælder vand ud af ørerne, nummeret kan du finde på
> www.canon.dk

Ja det kunne jeg gøre; men jeg har fundet den rigtige disk, den anden var en
der fulgte med mit videocamera, det var nogle ældgamle versioner!