God nyhed til alle der holder af dyr - Rod~
Fra : Heidi [Miver og Mull~

Dato : 09-05-07 11:44

Rodeoet i Parken er aflyst pga. protester fra dyrlæger og
dyreværnsorganisationer!
Læst på eb.dk
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article297081.ece

Med venlig hilsen
Heidi [Miver og Mulles mor]
-

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-05-07 12:24

In newsWdnbvCevprONzbnZ2dnUVZ_s6onZ2d@giganews.com,
Heidi [Miver og Mulles mor og Svedskens eks-mor]
<heidiKATTE@BAKKEchocolade.dk> typed:
> Rodeoet i Parken er aflyst pga. protester fra dyrlæger og
> dyreværnsorganisationer!
> Læst på eb.dk
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article297081.ece

*YES* Det er vi nok mange der har gået og håbet på.

Hvad i alverden har "unik amerikansk kultur" at gøre her hjemme ? Det
er rendyrket dyrplageri, så kan man sige hvad man vil.

Det næste ville vel blive "unik spansk kultur" med tyrefægtning for
masserne. Dyrene har krav på respekt, selv om mange desværre finder
underholdning i at pine og plage dem.

En stor tak herfra til dyrlæger og dyreværnsorganisationer for deres
utrættelige arbejde for dyrene.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : nana sørensen

Dato : 09-05-07 13:00

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message
> In newsWdnbvCevprONzbnZ2dnUVZ_s6onZ2d@giganews.com,
> Heidi [Miver og Mulles mor og Svedskens eks-mor]
> <heidiKATTE@BAKKEchocolade.dk> typed:
>

> *YES* Det er vi nok mange der har gået og håbet på.

Ja, wooohooo! Jeg satsede dælme også på det...

> Hvad i alverden har "unik amerikansk kultur" at gøre her hjemme ? Det er
> rendyrket dyrplageri, så kan man sige hvad man vil.

Absolut. Og hvad er det fede i amerikansk kultur i øvrigt? Især hvis det
gælder dyreplageri? Hmm...

> Det næste ville vel blive "unik spansk kultur" med tyrefægtning for
> masserne. Dyrene har krav på respekt, selv om mange desværre finder
> underholdning i at pine og plage dem.

Hvem fanden køber også billet til sådan noget gylle... Mere skræmmende
egentlig at der har været et marked for sådan et dyreplageris-orgie. .-(

> En stor tak herfra til dyrlæger og dyreværnsorganisationer for deres
> utrættelige arbejde for dyrene.

> Venlig hilsen Tove

Ja, for dælen. Tak til dem. Mange gange tak. Jeg havde sgu brækket mig i
stride strømme, hvis det rodeo havde fået lov til at køre.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-07 14:23

> Hvad i alverden har "unik amerikansk kultur" at gøre her hjemme ?

Ikke en fløjtende skid..

"The toddler of the world", amerikas forenede stater, er fuld af så meget
'unik' kultur, der ingen steder hører hjemme.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 09-05-07 13:03

<heidiKATTE@BAKKEchocolade.dk> skrev i en meddelelse
newsWdnbvCevprONzbnZ2dnUVZ_s6onZ2d@giganews.com...
> Rodeoet i Parken er aflyst pga. protester fra dyrlæger og
> [...]
´
jeps, har set det! ((-;

De turde vel heller ikke andet..

mvh. marie

Fra : Espen

Dato : 09-05-07 22:12

Er der mange katte involveret i så'n et rodeo?

Mvh Espen

Fra : Heidi

Dato : 09-05-07 23:02

"Espen" <espen123@suell123.dk> skrev i en meddelelse
> Er der mange katte involveret i så'n et rodeo?
>
> Mvh Espen

Muligvis ikke, men hvis man fortsætter tankerækken af menneskers
modbydeligheder overfor dyr, så kunne det næste underholdningselement være,
tyrefægtning, bjørnedang, og måske katteflåning...
Det gælder om at stoppe vanviddet før det får begyndt :o

Hilsen Heidi, der også holder af andre dyr end lige kattedyrene [som
overskriften ligesom indikerer]

http://kortlink.dk/3q5t
Sød hunkat søger et hjem