Joan efterlyses!
Fra : Heidi [Miver og Mull~

Dato : 08-05-07 09:40

Jeg skulle gerne have fat i Joan van der Wehle, da mail til hendes
hotmailadesse ustandselig kommer retur med fejlmeddelelser.
Så hvis du er her, så giv lige lyd :)

Med venlig hilsen
Heidi [Miver og Mulles mor og Svedskens eks-mor]

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 08-05-07 15:36

Heidi [Miver og Mulles mor og Svedskens eks-mor] skrev:
> Jeg skulle gerne have fat i Joan van der Wehle, da mail til hendes
> hotmailadesse ustandselig kommer retur med fejlmeddelelser.
> Så hvis du er her, så giv lige lyd :)

Hvis du sender til hotmail fra din cybercityadresse, kommer mailen
retur. Hotmail mener, at cybercity er et spamforetagende og har derfor
blacklistet alle mails derfra.

Venlig hilsen Dikte (som ikke ku forstå, mine mails til hotmailadresser
forsvandt i cyberspace eller bare kom retur)

Fra : Heidi

Dato : 09-05-07 23:03

> Hvis du sender til hotmail fra din cybercityadresse, kommer mailen retur.
> Hotmail mener, at cybercity er et spamforetagende og har derfor
> blacklistet alle mails derfra.

Ohhh....og hvis jeg sender fra min chocolade-konto, tror modtageren det er
spam...det er satme snart ikke nemt at sende mails *gg*
Tusind tak for info...
/Heidi

http://kortlink.dk/3q5t
Sød hunkat søger et hjem

Fra : Sabina H.

Dato : 08-05-07 16:59

<heidiKATTE@BAKKEchocolade.dk> wrote in message
> [...]
> Så hvis du er her, så giv lige lyd :)
>
> Med venlig hilsen
> Heidi [Miver og Mulles mor og Svedskens eks-mor]

jeg skal nok lige fortælle hende at der er bud efter hende ;) hvis ikke hun
overhaler mig indenom ;)

--
Knus,
Sabina