7 små blå dværge
Fra : Camilla Baird

Dato : 06-05-07 00:27

Søndag d.29.4.2007 - midt under søndagsgudstjenesten i TV - begyndte
Anakot endelig at føde. Det blev til 7 små dværge i alt - dvs de er ikke
så små endda, fødselsvægtene er på mellem 80g og 96g! 4 drenge og 3
piger - billeder kommer senere. Jeg havde lånt Maj-Britts fine lukkede
Lars Dahl fødekasse, men den ville damen ikke bruge til fødslen - næh de
skulle fødes på min dyne, der lå lige foran fødekassen. Først da fødslen
var vel overstået - og dynen var snasket godt til - kunne fødekassen
bruges. Nu ligger de alle inde i kassen og storhygger.
mvh Camilla

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 06-05-07 06:45

Hej Camilla

Tillykke med "dværgene" er du sikker på at det ikke er små helgener, når nu
de er født midt i kirketiden ) ja ja jeg ved det godt, hvem har
nogensinde hørt om en kat der var en helgen, det ligger bare ikke i deres
gener *gg*

Selvfølgelig føder Anakot på din dyne, der er jo ingen grund til at svine
sin egen til, når hun kan bruge din, vel
))

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ragna

Dato : 06-05-07 08:38

Til lykke med de små, blå dværge!
Katte har bare deres egne meninger, og det kan vi andre lige så godt
acceptere, for de er eksperter i at sætte deres vilje igennem på den ene
eller den anden måde.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-05-07 11:42

In news:463d12b5$0$48627$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Camilla Baird <mail@korat.dk> typed:
> [...]
> fødekassen. Først da fødslen var vel overstået - og dynen var
> snasket godt til - kunne fødekassen bruges. Nu ligger de alle inde

Rigtig hjerteligt tillykke til dig og din lille Korat-dame med de 7
små. Jeg vil tro at mors dyne er det allerbedste sted på jorden, så
dum er hun jo ikke den lille missemor.

Glæder mig meget til billederne, det er jo det rene guf til mit album

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Denise

Dato : 06-05-07 14:01

Camilla Baird wrote:
> [...]
> fødekassen. Først da fødslen var vel overstået - og dynen var snasket
> godt til - kunne fødekassen bruges. Nu ligger de alle inde i kassen

Tillykke Camilla med de små mislinger

--
Hilsen Denise

Fra : Siri

Dato : 12-05-07 14:17

> [...]
> var vel overstået - og dynen var snasket godt til - kunne fødekassen
> bruges. Nu ligger de alle inde i kassen og storhygger.

Nææææh - endelig fik jeg tid til et kig på hjemmesiden med fotos af de
små - de er sørme søde! Hele 7 små blå....
Ja, selvfølgelig dufter mors dyne trygt og godt - det bedste sted selv
at blive mor på!
Håber, at de alle fortsat har det dejligt (og at dette indlæg når frem -
i går blev flere forsøg 'ædt' *suk*)
Med venlig hilsen
Siri, og min 'killing' Gia
- Tøm kattebakken ved privat svar