Endnu en billedtråd...
Fra : Ukendt

Dato : 05-05-07 19:10

Fangede Mulle og Bamse på sofaen i nat, da jeg skulle op og træde af på
naturens vegne. Kunne ikke modstå at snuppe et billede...

Jeg elsker s'gu de to katte. =)

www.vangcreative.dk/upload/cats03.jpg
www.vangcreative.dk/upload/cats04.jpg

Fra : Siri

Dato : 05-05-07 19:50

> [...]
> Fangede Mulle og Bamse på sofaen i nat, da jeg skulle op og træde af på
> naturens vegne. Kunne ikke modstå at snuppe et billede...

Skønne fotos, søde missevenner - nååårrhhh
Kender det godt, Hans Christian, man kommer lynhurtigt til at tabe sit
hjerte komplet, de er nogle (s)kattebasser, og folk glor på een, somom
man er helt pløk og gak.... for man ka jo ik la vær med at fortælle
andre, hvor skønt, det er at have sådan nogen i huset - alle de glæder
og lykkestunder - ufatteligt.
Jeg elsker også min Gia....
Hun er ufatteligt, ukatteligt (ikke umenneskeligt ) dejlig...
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-07 20:30

og folk glor på een, somom
> man er helt pløk og gak.... for man ka jo ik la vær med at fortælle
> andre, hvor skønt, det er at have sådan nogen i huset - alle de glæder
> og lykkestunder - ufatteligt.

Nåh ja, den slags overdreven 'ihhh og åhhhh' holder jeg mig nu fra at bryde
ud i, når jeg har mine kammerater ovre... Jeg tror nok det ville resultere i
for mange kommentarer om min seksualitet - at den måske skulle være modsat
hvad den egentlig er *GGG*

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-05-07 20:47

"Hans Christian Vang" <......> skrev i en meddelelse
> [...]
> bryde ud i, når jeg har mine kammerater ovre... Jeg tror nok det ville
> resultere i for mange kommentarer om min seksualitet - at den måske skulle

GGG..nemlig!
sådan er mænd nu engang, jeg har jo en af slagsen her i sofaen bag mig, som
heller ikke med sin gode vilje vil indrømme at han er ret så glad for "sin
nye kat" (Harald), meeeeeeeeen jeg har jo set hvad han laver når han tror
jeg ikke ser..GG.
OG så sent som i dag, hvor jeg luftede tankerne om at snart lade Harald få
udgangstilladelse, OM det ikke var LIGE tidligt nok? - var mandens
kommentar..fnis!.
og hans omtale af vores efterhånden store bestand af pelsede dyr, når de
omtales for andre mænd, så er det kræene, køterne, møgkattene osv.. narhh
man skal jo ikke få machofacaden til at krakelere..GGG..

mvh. marie

Fra : Kate

Dato : 06-05-07 07:49

"Hans Christian Vang" <......> wrote in

> [...]
> det ville resultere i for mange kommentarer om min seksualitet -
> at den måske skulle være modsat hvad den egentlig er *GGG*

Hahaha, det tror jeg du har ret i. Derfor er det jo godt at have denne
gruppe hvor det nærmest er forventet med 'ihhh og åhhhh'

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Ragna

Dato : 05-05-07 20:32

Nååh, sikke et par!
Jeg kan godt forstå at du smelter ved sådan et syn.
Hvor er de søde sammen!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-05-07 19:47

> Fangede Mulle og Bamse på sofaen i nat, da jeg skulle op og træde af på
> naturens vegne. Kunne ikke modstå at snuppe et billede...

> [...]
He-he..det er så ikke dem der laver ballade om natten..det ser jo ud til at
foregå ganske fredeligt (-;
herligt, det ser ud til at de nyder godt af hinandens selskab!

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-07 20:24

> He-he..det er så ikke dem der laver ballade om natten..det ser jo ud til
> at foregå ganske fredeligt (-;

Njahhh, forleden var Mulle oppe og kravle på en reol i mit soveværelse, og
vælte næsten alt indholdet på gulvet - hold kæft, et chock man får sig,
manner... Tror hjertet galoperede afsted i et kvarter - pyhh... bølle!

Og så hopper terroristen bare ned på gulvet, lægger sig på ryggen og
begynder at spinde for en, og så er man skudt i ham igen LOL

> herligt, det ser ud til at de nyder godt af hinandens selskab!

Det tror jeg også de gør, de hænger altid sammen i al fald. De må kende
hinanden fra livet som vildkat

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-05-07 20:40

In news:463cc86b$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <......> typed:
> Fangede Mulle og Bamse på sofaen i nat, da jeg skulle op og træde
> af på naturens vegne. Kunne ikke modstå at snuppe et billede...
>
> Jeg elsker s'gu de to katte. =)

Det kan jeg godt forstå at du gør.

Hvor er det dejligt at se de to skønne fyre ligge og nyde hinandens
selskab. Det er dejligt at Bamse har fået et godt hjem og Mulle en god
kammerat. De er helt uimodståelige som de ligger der og sover

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 05-05-07 22:09

> [...]
> selskab. Det er dejligt at Bamse har fået et godt hjem og Mulle en god
> kammerat. De er helt uimodståelige som de ligger der og sover

Hvor har du ret, Tove! Og da vi nu altså er kvinder, ik noget at gøre
ve'et - så må vi jo juble lidt....
nææææhhhh
Nåååårrhhh
Ihhhhhh
åhhhh
Og så skulle I bare høre alle snullebaduu- kæleordene - 'Nej tak' kan
jeg allerede høre nogen hyle!
Men der er ikke noget så fredfyldt og så godt for sjæl og hjerte som
kattehygge. En silkeblød spindende misling skal man bare se på for at få
det bedre....
Jeg må lige hen til Gia - men sender hilsen og nus til de dejlige hos
HC, Ragna, Tove, Marie-Louise m fl..... Gainsbourgh og Heidi ikke mindst

med venlig hilsen
Siri, og silkepoten Gia
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 06-05-07 01:32

Hej Hans Christian

Jamen det er da til at forstå....sikken et par dejlige katte du har.....
-og alt imens jeg prøver på at skrive denne mail har jeg en meget kælen og
nærgående Mio liggende højt spindene og rullende her på skrivebordet..)
jo de er sgu' dejlige de kære kræ...)

Hilsen Majbritt

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 06-05-07 06:49

Dejlige billeder af to der nyder hinanden )

Din kærlighed til dine dejlige små rødder, fik mig til at tænke på Kaj Munks
digt "Bare en kat"

Bare en kat
er der mennesker der siger
er det et bare...

Et andet liv har sluttet sig til mit
at en spinden af glæde
ved at høre min stemme
er et andet liv

Fortroligt trykker den sig ind til mig
at to øjne røber mig
en verden af tillid og hengivenhed

Er det et bare.................

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 06-05-07 07:47

"Hans Christian Vang" <......> wrote in

> Jeg elsker s'gu de to katte. =)
>
> www.vangcreative.dk/upload/cats03.jpg
> www.vangcreative.dk/upload/cats04.jpg

Ja, det er skønt at se dem sådan sammen, man bliver helt blød om
hjertet