Rens MacBook skærm
Fra : Ukendt

Dato : 13-05-07 12:48

Hvad bruger I til at rense Jeres MacBook skærm?

Mvh. Bo

Fra : Jonas Fyhn Vincenti

Dato : 13-05-07 14:22

PT bruger jeg vist mine fedtede fingre - så jeg er også lytter øre

jeg kiggede i manualen, og der står at man skal bruge en våd(kun
vand)klud - men jeg kunne forestille mig det havde lidt svært ved at
fjerne fedt og smuds?

//Jonas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 13-05-07 15:14

Man kan købe forskellige produkter, der hævder både det ene og det
andet. Men mine erfaringer er, at det bedste, man kan bruge, er noget
lunkent vand med et par dråber syrefri opvaskemiddel + en blød hårdt
opvreden klud. - Tør forsigtigt af og tør efter med en tør klud...
mvh. Erik Richard

Fra : Christian Hansen

Dato : 13-05-07 16:55

Erik Richard Sørensen wrote:

> [...]
> lunkent vand med et par dråber syrefri opvaskemiddel + en blød hårdt
> opvreden klud. - Tør forsigtigt af og tør efter med en tør klud...

jeg gør nøjagtig det samme med ganske udemærket resultat. Min erfaring
er ligeledes at ovenstående giver et resultat på linje med eller bedre
end de mange dyre produkter man kan købe til samme formål.

Mvh christian

Fra : Judith Parelie Abrah~

Dato : 13-05-07 14:36

"Bo Jørgensen" <boisalten(at)gmail.com> wrote:

> Hvad bruger I til at rense Jeres MacBook skærm?

Jeg bruker denne:
<http://www.monstercable.com/productPagePrint.asp?pin=2105>

Den er super.

judith
--
Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskammet og behøvlet tøy
med fattelig mange bønnhørlige lemper.

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-05-07 00:15

On 2007-05-13 15:35:39 +0200, abjupa@gmail.com (Judith Parelie
Abrahamsen) said:

> Jeg bruker denne:
> <http://www.monstercable.com/productPagePrint.asp?pin=2105>
>
> Den er super.

Ja, iClean er det bedste. Jeg elsker bare, at der står, at det er
kompatibelt med Mac OS. Det må være meget vigtigt, at en skærmrens er
kompatibelt med styresystemet. Køber man den store flaske, følger der
to rigtig lækre klude med. Køber man rejsesættet med to små flasker, er
der kun en lille klud med. Det er også rigtigt godt til briller. Det er
super at have sådan en flaske og klud med på skiferie med hele
familien, når der er solbriller og skibriller, der skal pudses hver
dag. Kluden er også god at tørre cola op med, fandt børnene ud af, en
gang jeg ikke var på hotelværelset. Heldigvis kan den vaskes.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Flemming Rubini

Dato : 16-05-07 04:37

> [...]
> dag. Kluden er også god at tørre cola op med, fandt børnene ud af, en
> gang jeg ikke var på hotelværelset. Heldigvis kan den vaskes.

iRofl der følger en pakke iKleenex til at tørre tårene med. Den er
Super.

Flemming Rubini

Fra : Peter B. P.

Dato : 13-05-07 15:32

"Bo Jørgensen" <boisalten(at)gmail.com> wrote:

> Hvad bruger I til at rense Jeres MacBook skærm?
>
> Mvh. Bo

Jeg har købt et 3M rensesæt hos min lokale konstorforsyning, hvor man
med en filtklid tørrer skærmen af efter der er påstrøjtet en
alkoholopløsning, Virker udemærket.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk