Hastighed TDC webspeed odense
Fra : Casper F

Dato : 11-05-07 16:20

Hej
Kører med 8mbit/512 webspeed fra TDC og det kører elendigt.
Min upload er ok, men download kører kun med 2,5 mbit max. og svinger op og
ned.
*TDC har haft tekniker på og de har sagt flere gange at de ikke har noget
problem, men en af deres damer sagde til mig den anden dag at de havde
problemer med deres 8 mbit i dk.
Og jeg gider ikke betale for en 8 mbit når de ikke kan levere varen.
Havde e 4 mbit inden de åbnede op for dobbelt hastighed og den kørte altid
optimalt.
Andre der har samme problemer.'

Hastigheds test foretaget på deres hjemmeside samt på www.tptest.se (vælg
test 3, hente 3,12 for windows og vælg så kør.

Min viser:i upload er der ca. 87 % udnyttelse og i download kun 33%

Det er sgu for latterligt.

Mvh
Casper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-05-07 17:00

Casper F skriver:

> Det er sgu for latterligt.

Så spar dog pengene og så en 2Mbit i stedet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : jørgen

Dato : 12-05-07 03:50

Casper F wrote:
> [...]

> (vælg test 3, hente 3,12 for windows og vælg så kør.
>
> Min viser:i upload er der ca. 87 % udnyttelse og i download kun 33%

Hos mig kører det fint med 8/512

bostream severen giver mig (i tcp):
upload: 532 kbit/s
download: 7.80 Mbit/s

Fra : Erik R.

Dato : 12-05-07 08:14

Casper F wrote:

> Andre der har samme problemer.'

På min 8/0.5 linje kører det rigtigt godt hele dagen...lige indtil
klokken 6-8 om aftnen, hvor download hastigheden begynder at svinge meget.

--
Erik

Fra : NoOne

Dato : 12-05-07 10:39

On Fri, 11 May 2007 17:19:43 +0200, "Casper F" <capstardk@gmail.com>
wrote:

> [...]
>test 3, hente 3,12 for windows og vælg så kør.
>
>Min viser:i upload er der ca. 87 % udnyttelse og i download kun 33%

.... her du prøvet at "genstarte" modemmet ? ... (tag strømmen ...
venter 30 sek og sætte strømmen til igen) ... det kan måske hjælpe :)

RaZoR :)

Fra : Capstardk

Dato : 12-05-07 10:44

"NoOne" <mail.test.dk@> skrev i en meddelelse

> ... her du prøvet at "genstarte" modemmet ? ... (tag strømmen ...
> venter 30 sek og sætte strømmen til igen) ... det kan måske hjælpe :)
>
> RaZoR :)

Yep, modemmet kører med nyeste software incl. router. Alt er prøvet, men
uden held.
Dengang jeg havde 4 vmbit kørte forbindelsen optimalt, men efter deres
opgradering af hastighederne har det været elendigt, både med kabel og
trådløst, prøvede enda at køre kablet direkte i modemmet, men resultatet er
det samme dårlige.
/Casper

Fra : PDR[2770]

Dato : 16-06-07 09:18

"Capstardk" <capstardk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> opgradering af hastighederne har det været elendigt, både med kabel og
> trådløst, prøvede enda at køre kablet direkte i modemmet, men resultatet

Jeg har nøjagtigt de samme problemer i Kastrup , og har haft det i 14dage
nu - jeg har også 8Mbit/512Kbit
klokken 5 om morgenen kører det max hastighed - efter 0900 til ca 22-23
stykker om aftenen er det sucks - totalt ustabilt...har fået at vide de
generelt har problemer med 4-8 Mbit forbindelserne og at de måske har det
udbedret den 20 juni.....eet eller andet har de lavet for 14 dage
siden...før den tid har det kørt maxxx - jeg er ved at blive sindsyg...