Hvor billig kan man bygge en stabil kontor~
Fra : Jakob

Dato : 11-05-07 00:02

Jeg skal hjælpe nogen med at bygge en billig kontormaskine så derfor vil
jeg gerne have et bud på hvor billigt det kan gøres uden at stabilitet
eller kvalitet sættes over styr.

Den skal bruges til tekst, web og lignende så stort set enhver processor
på markedet er overkill.

Forslag modtages med kyshånd.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-05-07 01:22

On Fri, 11 May 2007 01:01:53 +0200 Jakob <nono@ni.invalid> sent the
following smoke signals:

> [...]
>eller kvalitet sættes over styr.
>
>Den skal bruges til tekst, web og lignende så stort set enhver processor

Her er den billigste byg-selv-PC, jeg kunne finde på Edbpriser.dk:
http://kortlink.dk/3uuw 1899 kr + fragt

Men da det er uklart om der er skærm med, så er her lige et bud mere:
http://kortlink.dk/3uux 2994 kr + fragt

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-05-07 23:25

> Jeg skal hjælpe nogen med at bygge en billig kontormaskine så derfor
> vil jeg gerne have et bud på hvor billigt det kan gøres uden at
> stabilitet eller kvalitet sættes over styr.

Det kan slet ikke betale sig. Køb en billig brugt.

Claus

Fra : sdsf

Dato : 13-05-07 06:14

> Det kan slet ikke betale sig. Køb en billig brugt.
ja, eller find en i en container, eller på fortov inden afhentning af
storskrald.

På den måde har jeg selv fundet flere Athlon 1800 maskiner.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-05-07 13:55

Jakob skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg skal hjælpe nogen med at bygge en billig kontormaskine så
> derfor vil jeg gerne have et bud på hvor billigt det kan gøres
> uden at stabilitet eller kvalitet sættes over styr.

Hmm - hvorfor bygge selv ?

Til et formål er det billigere at købe en færdigbygget.

"Byg selv" kan kun betale sig, hvis man skal bruge en speciel
konfiguration til f.x. spil eller andet, der kræver "lidt
ekstra" - og det gør kontorbrug absolut ikke.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Max

Dato : 12-05-07 16:15

Hej Jakob

> Forslag modtages med kyshånd.

Sådan nogle bygger man ikke selv, det kan aldrig betale sig.

F.eks. shg.dk sælger ok kontormaskiner til 2500 kr. incl moms.

--
Mvh Max