2+4 ipoder
Fra : Niels Poulsen

Dato : 09-05-07 10:39

Hvor dan få man musik en i to ipodter til og arbejdesamme.Den ene er på
2gb og den anden er på 4 gb kan man på end eller mande måde op ret et
bibliotek for den som er på 2 gb og et andet bibliotek for den på 4 gb
--
Niels Poulsen
Bovangen 57B

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 09-05-07 23:35

Niels Poulsen <NOSPAM@NOSPAM.dk> writes:

> [...]
> på 2gb og den anden er på 4 gb kan man på end eller mande måde op ret
> et bibliotek for den som er på 2 gb og et andet bibliotek for den på 4

Jeg har lavet playlister i iTunes, og beder så iTunes om at synce den
ene playlist (iPod Mini) med iPod Mini'en, og en anden playlist som
bliver syncet over på den store iPod.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Niels Poulsen

Dato : 10-05-07 12:58

Thomas Bjorn Andersen wrote:

> Jeg har lavet playlister i iTunes, og beder så iTunes om at synce den
> ene playlist (iPod Mini) med iPod Mini'en, og en anden playlist som
> [...]

Ikke forstået hvis vi to skriver om det samme så må d forklar dig nærmmer

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 10-05-07 22:05

Niels Poulsen <NOSPAM@NOSPAM.dk> writes:

> Ikke forstået hvis vi to skriver om det samme så må d forklar dig nærmmer

Jeg tror heller ikke helt, at jeg forstår, hvad du mener. Kunne du
ikke beskrive problemstillingen lidt nærmere? Jeg troede, at du mente
om man kan have to iPods sat til den samme Mac.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 12-05-07 22:39

> Rigtig !! Så taler vi om det sammen, hvis du vil være så sød og sende
> mig nogle bilder af din opsætning i din I turnner , så forstå jeg det
> måske!!Vil man har en stor ipod og en lille ipod og de skal køre
> sammen på en Mac eller bedre henvis til hjemmeside der beskriver
> problemmet jeg er vel ikke første

Hvad sker der, når du sætter de to iPod'er til din Mac? Hvad
forventede du, at der burde ske?

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH