Hvilken printer kan I anbefale
Fra : Kim

Dato : 08-05-07 21:06

Har en Canon MP750, som jeg vil skifte til en der er billigere i drift, da
vi har behov for rigtig meget print. Det er tekst med enkelte farvebilleder,
så den nye behøver ikke at være perfekt til foto.

Jeg tænker på en farvelaser, da jeg har formodning om at den vil være
billigere i drift og mere holdbar ved rigtig meget print.

Nogen der har gode bud?

Kim

Fra : Kim S

Dato : 09-05-07 09:40

"Kim" <kimsoeby@msn.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg tænker på en farvelaser, da jeg har formodning om at den vil være
> billigere i drift og mere holdbar ved rigtig meget print.

Dell 3110cn og Konica/Minolta 2530dl har begge fået gode
anmeldelser.
Jeg overvejer selv køb af én af dem.

Mvh, Kim

Fra : Klaus H

Dato : 09-05-07 15:30

> Dell 3110cn og Konica/Minolta 2530dl har begge fået gode
> anmeldelser.
> Jeg overvejer selv køb af én af dem.
>
> Mvh, Kim
Har Dell'en siden september sidste år og er godt tilfreds med kvaliteten -
også på udskrift med billeder.

Klaus H

Fra : Kim S

Dato : 09-05-07 22:45

"Klaus H" <hebs.ud@6705e.dk> skrev i meddelelsen

> Har Dell'en siden september sidste år og er godt tilfreds med kvaliteten -
> også på udskrift med billeder.

Det er lidt træls med Dell, at man ikke kan se dem "fysisk" nogen steder,
eller bestille eksempler på printkvaliteten... Så man handler lidt
i blinde med Dell.

Mvh, Kim

Fra : Kim

Dato : 09-05-07 16:49

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

> Dell 3110cn og Konica/Minolta 2530dl har begge fået gode
> anmeldelser.
> Jeg overvejer selv køb af én af dem.
>
> Mvh, Kim

Tak, men nu ville jeg jo gerne have en med scan og kopi i samme printer.

Kim

Fra : Kim S

Dato : 09-05-07 19:23

"Kim" <kimsoeby@msn.com> skrev i meddelelsen

> Tak, men nu ville jeg jo gerne have en med scan og kopi i samme printer.

Det tror jeg ikke du kan få i farvelaser....

Mvh, Kim

Fra : Max

Dato : 09-05-07 19:26

Hej Kim

> Det tror jeg ikke du kan få i farvelaser....

Jo da, jeg har da en Minolta der kan det, men om man så vil betale
den pris den koster, ja det er en helt anden sag.

--
Mvh Max

Fra : Lars & Jane

Dato : 10-05-07 10:45

> [...]
>
> Jo da, jeg har da en Minolta der kan det, men om man så vil betale
> den pris den koster, ja det er en helt anden sag.

Tjaaa tror ikke du finder en bedre/billigere printer end din mp750
Har selv en mp 730
1: Du har den allerede = ingen udgifter.....
2: Patroner til den koster kun 9,5kr pr patron hos www.nordic-ink
så der er dælme til mange patroner frem for at købe ny printer...
Mvh Lars...

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-07 07:47

"Lars & Jane" <ljgk@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 2: Patroner til den koster kun 9,5kr pr patron hos www.nordic-ink
> så der er dælme til mange patroner frem for at købe ny printer...

Grunden til skiftet er at den er "slidt" op. Og det er ikke bare
printhovedet, desværre. Jeg er ellers helt enig, fantastisk printer med lav
pris på forbrugsstoffer....

Kim