Strømforsyning er røget til "Compaq Evo ~
Fra : Jama

Dato : 03-05-07 11:34

Compaq Evo D510 Small Form Factor
Min knægt har sådan en Desktop(Pentium 4) PC m. 1800Mhz.Cpu. 0nboard Grafik
Intel, Strømforsyning sidder bagtil(stråt) Da Kægten tændte for sit TV igår
(sidder på samme ledning, som PCen) standsede PCen og jeg kan se, at
Strømforsyningen ikke staeter op, hvis det er den, hvor kan Han købe sådan
en, den ligner jo ikke alm.Strømforsyning?, Som sidder i alm. Stationære
PCer. Og selve PCen er jo efterhånden 3-4 år gammel, men den er God til hans
brug, Net surffing, download etc.
Mvh.Jama