Unlock af N73
Fra : Finn N

Dato : 02-05-07 05:23

Hej derude.
Er der noogen der kan hjælpe mig.Jeg har en Nokia N73 som er fosøgt unlocked
med
forkerte koder et par gange.Jeg har nu fået den rigtige kode men den vil
ikke låse op.
Nu skriver den bare (Tillades ikke).Før skrev den forkert kode.Jeg skal have
reset den eller ny software eller
firmware i.Nogen der ved hvor man kan få lavet det henne????
Venlig hilsen Finn Helsingør'

Fra : ai

Dato : 02-05-07 09:07

prøv med at søge UNLOCK i google,
så er der et hav af muligheder--
/ai

Fra : H.H.

Dato : 02-05-07 09:23

"Finn N" Skrev :

> [...]
> have reset den eller ny software eller
> firmware i.Nogen der ved hvor man kan få lavet det henne????

Hej

www.nokia-unlocks.dk kan nulstille unlock tælleren, så der igen er 3 forsøg.

/HH

Fra : Anders

Dato : 02-05-07 12:48

Har du tastet rigitgt ind ?
- Så noget som IMEI nr. osv....

Fra : Finn N

Dato : 02-05-07 20:12

Hej.
Tak for hjælpen allesammen.Jeg har fundet en der kan hjælpe mig i Roskilde
..Så det bliver prøvet i morgen.Nu ved jeg da at der kan gøres noget.TDC kan
også hjælpe mig men det koster det hvide ud af øjnene.Næsten så man ligeså
godt kunne købe en ny.