HD-DVD film i god kvalitet?
Fra : Ukendt

Dato : 02-05-07 22:01

Hej

Har lånt et xbox hd-dvd drev og vil gerne se hvad det kan yde med min HTPC.
Er der nogen af jer der kan anbefale film i super kvalitet, ikke
indholdsmæssigt, men visuelt. Det må gerne være nyere film da jeg synes de
jeg kan se til salg er ret gamle film. Også gerne et link til hvor de kan
købes for rimelige penge.

Vh

Poul

Fra : Zeki

Dato : 14-05-07 21:49

"P Kaasing" <kaasing(snabela)hotmail(prik)com> skrev i en meddelelse

King Kong, Happy Feet og Batman Begins HD-DVD'erne er fremragende
demomateriale. Kan varmt anbefales.

Mvh
Zeki

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-07 10:21

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
> "P Kaasing" <kaasing(snabela)hotmail(prik)com> skrev i en meddelelse
>
> King Kong, Happy Feet og Batman Begins HD-DVD'erne er fremragende
> [...]
Ok tak, dem vil jeg prøve så.

/Poul

Fra : Zeki

Dato : 16-05-07 21:39

> Ok tak, dem vil jeg prøve så.

Værd at bemærke er at Matrix trilogien lige er udkommet og har fået
topkarakterer for billede og lyd:
http://hddvd.highdefdigest.com/matrix_ct.html