Fantastisk underholdning...
Fra : Ukendt

Dato : 03-05-07 01:10

....Uden at tænde for TV'et.

Sidder her klokken 2 om natten og arbejder lidt, og så STORMER Mulle ind til
mig, springer op i mine arme og begynder at spinde helt obskønt meget.
Stille og roligt kommer Bamsen så luntende ind på kontoret, og står og
gnubber sig op af døren, som han gør når han (tilsyneladende) vil signalere
noget glæde overfor mig (røres af mig vil han stadig ikke, og det kommer han
nok heller aldrig til at blive glad for). Mulle ligger på min skulder imens
jeg skriver disse ord (besynderligt positioneret, så han ikke falder ned) og
snakker med Bamse, der mumler lidt tilbage.

Bamse var væk fra Mandag aften til Onsdag nat ved en 00:30 tiden, hvor han
kom hjem og var sindssygt sulten... Første gang han har været væk så længe,
siden han kom hjem fra dyrlægen (da han fik ordnet hans byld i fjæset), så
jeg blev naturligvis lidt bekymret - man er vel pylret?

Hvor fa'en han har rendt hen ved jeg ikke - de plejer ikke forlade den store
indhegning de kan rende rundt i her hvor jeg bor...

Nå, nu sprang Mulle ned igen, og står nu og kalder ude i køkkenet -
"maaaoooomm" (oversat: Let rumpetten, tykke, og kom og giv mig noget mad -
din herre kalder!)

"I Obey ..."

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-05-07 07:13

"Hans Christian Vang" <......> skrev i en meddelelse
> [...]
> min skulder imens jeg skriver disse ord (besynderligt positioneret, så han
> ikke falder ned) og snakker med Bamse, der mumler lidt tilbage.

(-; Jamen er det da ikke hyggeligt?, det er netop sådanne ting som jeg som
forholdsvis ny katteslave sætter stor pris på, små ting måske, men alligvel
ikke.
Nu vil jeg betakke mig for at have nogen af mine kødklumper liggende og
tynge mine skuldre..ggg. DET ville blive for omkostningsfuldt i
Fysioterapeut-hjælp efterfølgende (-;
men at have et par stykker liggende og lave ged i ens skrivearbejde på
pc`eren, det er da hyggeligt!.

> [...]
> længe, siden han kom hjem fra dyrlægen (da han fik ordnet hans byld i
> fjæset), så jeg blev naturligvis lidt bekymret - man er vel pylret?

jeps, man er pyldret!, og det har man lov til at være ((-;

> Nå, nu sprang Mulle ned igen, og står nu og kalder ude i køkkenet -
> "maaaoooomm" (oversat: Let rumpetten, tykke, og kom og giv mig noget mad -
> din herre kalder!)
>
> "I Obey ..."

tsk-tsk..synes jeg kender det..(o:

mvh. marie

Fra : Kate

Dato : 03-05-07 19:02

"Hans Christian Vang" <......> wrote in

> "I Obey ..."

Hahahahaha, ja, vi katteelskere er åbenbart ret ens

Tak for et godt grin midt i aftenkaffen.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Coppi

Dato : 04-05-07 10:51

"HIHI

Ja det er utroligt som man kan rende og springe for de "dumme" dyr.
I aftes kom Pivsen ind i stuen til os med en stor mus i munden, Andrea(
rottweileren) forsøgte at tage den fra hende, Pivsen slap musen og så gik
den vilde jagt ellers, endelig fik musen fred under et skab og hundene og
kattene faldt til ro, undtagen Pivsen der lagde sig tilrette og ventede,
indtil musen var dum nok til at komme ud , så snup og ud af døren med en
skrigende mus i munden.
Jeg synes altså stadig, at det er synd for musen, det er rent og skær
dyrplageri, men vi kunne ikke rigtig gøre noget.
Men sådan kan man meget let blive forstyrret midt i en god film.

coppi