Tomtom til USB
Fra : Hans-Henrik Pedersen

Dato : 02-05-07 23:09

Hej Alle

Jeg ved ikke om denne gruppe egner sig til mit spørgsmål, hvis ikke så må I
undskylde.

Mit spørgsmål er som følger:

Jeg har en tomtom gps som i sin tid hørte sammen med en Dell Axim 5, den er
i mellemtiden død. Jeg har cradlen og gps enheden.
Mine tanker går på om det er muligt at forbinde tomtom's gps enhed til en PC
på nogen måde? Serielt eller med USB?

Håber der sidder nogle med svaret eller nogle hints til hvordan det løses
eller en blank afvisning af mine tanker.

På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Hans-Henrik

Fra : ShutEye

Dato : 03-05-07 09:42

> [...]
>
> Håber der sidder nogle med svaret eller nogle hints til hvordan det løses
> eller en blank afvisning af mine tanker.

Prøv http://gpspassion.com - der er en masse kloge hoveder mht gps.
Bare søg lidt i deres forum.
Håber du kan engelsk?

Fra : John G Christensen

Dato : 04-05-07 11:29

Det kan sagtens lade sig gøre, lav den om til seriel
og du kan bruge selve GPS'en på f.eks en bærbar med det rigtige software.

Fra : Hans-Henrik Pedersen

Dato : 05-05-07 14:40

Det var også det jeg tænkte!
Spørgsmålet er bare hvordan der skal forbindes?
Kender du eller andre til dette?

/HrP