Godkendelse til at afspille iTunes på ande~
Fra : Nicolai Gideon

Dato : 02-05-07 17:50

En af mine venner har lige købt en ny computer, som vi har siddet og
migreret filer til (det gik iøvrigt ikke særlig smidigt med Migration
Assistant). Nu beder iTunes om at få godkendt musik-filer til afspilning
på en anden computer.

Det foresvæver mig, at der har været en forespørgsel på dette tidligere,
i dette forum. Er det rigtigt, og i givet fald, hvor?

Derudover - er det muligt at godkende al musik, købt i iTunes Store med
ét trylleslag, eller skal man sidde og tampe id og pw ind på dem alle
sammen???

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-05-07 23:55

Nicolai Gideon <gideon.on.juicenet@gmail.com> wrote:

> [...]
> migreret filer til (det gik iøvrigt ikke særlig smidigt med Migration
> Assistant). Nu beder iTunes om at få godkendt musik-filer til afspilning

Jeg har stort set aldrig haft problemer med migration assistent ... hvad
gik galt ?

> Det foresvæver mig, at der har været en forespørgsel på dette tidligere,
> i dette forum. Er det rigtigt, og i givet fald, hvor?

eh, ja, en ny maskine skal godkendes til at afspille købt musik fra
iTunes. Du giver den bare det rette apple ID og password.

> Derudover - er det muligt at godkende al musik, købt i iTunes Store med
> ét trylleslag, eller skal man sidde og tampe id og pw ind på dem alle
> sammen???

Hvis de er købt på samme apple ID så er det jo _maskinen_ man
autoriserer, ikke de enklte numre.

/thomas
--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Michael Holm

Dato : 03-05-07 14:57

> [...]

> Derudover - er det muligt at godkende al musik, købt i iTunes Store med
> ét trylleslag, eller skal man sidde og tampe id og pw ind på dem alle

Som Thomas svarede dig - men husk at den gamle har stadig ret til at
spille den indkøbte musik, så den skal "ikke-godkendes" :)

Man kan jo havde 5 computere af gangen som har godkendelse til at spille
ens musik.

Hvis I ikke har adgang til den mere kan man inde fra iTunes Music store
de-autorisere alle computere på en gang - bagefter skal I så lige
godkende den nye igen.
(og som Thomas skriver skal I blot godkende en gang, så er al musikken
tiptop :)

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-05-07 15:08

Michael Holm <macsoup@toitsu.dk> wrote:

> Hvis I ikke har adgang til den mere kan man inde fra iTunes Music store
> de-autorisere alle computere på en gang - bagefter skal I så lige
> godkende den nye igen.

Dette kan kun gøres én gang om året ....

/thoma