Nokia N73 slukker?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-04-07 19:30

Hej

har i andre været ude for at N73 kunne finde på at slukke af sig selv? tror
jeg har oplevet 5-6 gange at telefonen ligepludselig var slukket når jeg tog
den op af lommen....

Idag kunne den så ikke tænde igen... men da jeg kom hjem og satte den i
opladeren kunne den godt tænde.. ( den var ladet op )

Mon det sidste idag, kan være en termosikring eller noget. Da jeg har haft
den i kortvarigt haft den liggende i solen.

Mvh. Bjarke

--
22" realflat kvalitets monitorer sælges.
For mere info skriv på mail.

Fra : Jan Larsen

Dato : 27-04-07 21:47

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
|
| Mon det sidste idag, kan være en termosikring eller noget. Da jeg har haft
| den i kortvarigt haft den liggende i solen.

Jeg har prøvet det een gang da telefonen var ca 14 dage gammel. Ringede til
forhandleren og fik at vide at hvis det skete igen, skulle softwaren
opdateres på værkstedet. Jeg tog iøvrigt bare batteriet ud og satte det i
igen for at tænde den.

Venlig hilsen
Jan Larsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-04-07 08:58

"Jan Larsen" <xxxnyl@c.dk> wrote in message

> [...]
> forhandleren og fik at vide at hvis det skete igen, skulle softwaren
> opdateres på værkstedet. Jeg tog iøvrigt bare batteriet ud og satte det i

Okay, jeg har ikke skulle tage batteriet ud, de gange hvor den var slukket
for at kunne tænde den igen.
Det hjalp ikke at tage batteriet ud, da jeg igår ikke kunne tænde den igen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-04-07 10:09

> [...]

> til
> forhandleren og fik at vide at hvis det skete igen, skulle softwaren

Er der mon forskel fra det som værkstedet og det man selv kan gøre?
Fandt ud af at man kan opdatere softwaren via computeren.. Men ifl.
programmet var det den nyeste version jeg har... Er det mon virkelig den
nyeste jeg har? kan det passe der ikke er opdateret på den længe så? for har
da haft telefonen en måneds tid og der går vel noget tid fra at den komme
fra fabrikken og til butikken.. Godtnok er det en hi3G telefon, så mon det
har noget at sige ang. softwaren?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-04-07 12:20

Bjarke Hansen skrev:

> har i andre været ude for at N73 kunne finde på at slukke af sig
> selv?

En bekendt havde det samme problem med hans N73, men det forsvandt
efter en firmare-opdatering, som vi udførte på min computer.

Min egen N73 har aldrig gjort det og heller ikke med den firmware,
den var født med, som var identisk med hans.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jan Larsen

Dato : 28-04-07 20:15

> [...]
|
| Min egen N73 har aldrig gjort det og heller ikke med den firmware,
| den var født med, som var identisk med hans.

Det første jeg gjorde da jeg fik telefonene var at opdatere vha. egen pc.
og det var med denne opdatering at telefonen gik død den ene gang!
Der er vist kommet yderligere en opdatering siden, men jeg gider ikke
installere det hele igen

Jan Larsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-04-07 21:23

Jan Larsen skrev:

> Der er vist kommet yderligere en opdatering siden, men jeg gider
> ikke installere det hele igen

Det er kommet fire eller fem firmwareopdateringer, siden jeg købte
min for et halvt års tid siden.

--
Hilsen
Madsen

Fra : 8700

Dato : 01-05-07 17:29

Hej.

Jeg havde samme problem med min N73 ME.

Jeg syntes batteriet sad lidt løst i telefonen ( ikke meget) og løste det
ved at justere batteri polerne ( holderne) så batteriet sad helt fast og
har ikke haft problemet siden.

Hilsen Rasser

Messenger Rasser4444XXX@XXXhotmail.com

Fjern XXX ved kontakt