endnu en reklame sang
Fra : Mikkel Lyngbye \(820~

Dato : 28-04-07 17:41

Hej NG

på TV3 køre der en reklame for noget med mobiltelefoner, noget med at være
afhængig.
Men det er nu mere sangen jeg er intrasseret i :) Teksten går sådan her:

You are to good to be true
I can't take my eyes of yoy
You feels like heaven to toutch....

Er der en af jer der ved hvad den sang hedder og hvem kunstneren er?

Hilsen Mikkel

Fra : Hjermind

Dato : 28-04-07 17:47

"Mikkel Lyngbye (8200)" <"lyngbye@gmail.com"> skrev i en meddelelse
> [...]
> I can't take my eyes of yoy
> You feels like heaven to toutch....
>
> Er der en af jer der ved hvad den sang hedder og hvem kunstneren er?

En tur med Google på den tekst du har skrevet giver:

Can't take my eyes off you med Frankie Valli

Men det kan selvfølgelig være en indspilning af en nyere kunster der
benyttes.

Jesper....

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 21:25

Hjermind wrote:
> Can't take my eyes off you med Frankie Valli
>
> Men det kan selvfølgelig være en indspilning af en nyere kunster der
> benyttes.

Tror nok den mest kendte er med Boys Town Gang.

Og så den evigt tilbagevendende - den hedder "can't take my eyes off _of_
you".

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 200.-

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 28-04-07 21:53

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja den kender jeg fra "gamle" dage

> Tror nok den mest kendte er med Boys Town Gang.

Aldrig hørt den - eller om dem

/Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-07 14:25

Jørgen Sørensen wrote:
> Aldrig hørt den - eller om dem

Hør et klip her:

http://www.amazon.com/Disco-Kicks-Best-Boys-Town/dp/B000001QK1

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-04-07 17:52

http://www.lyricsondemand.com/l/laurynhilllyrics/canttakemyeyesoffofyoulyrics.html

>Er der en af jer der ved hvad den sang hedder og hvem kunstneren er?

Det var ikke noget der sagde mig noget, men google klarede den ved en
søgning på de to første linjer

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Mikkel Lyngbye \(820~

Dato : 28-04-07 19:42

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Det var ikke noget der sagde mig noget, men google klarede den ved en

Tak for hjælpen til jer begge!
jeg havde prøvet med letssingit.com uden resultat.
Men engnu en gang tak

Hilsen Mikkel

Fra : Morten

Dato : 15-05-07 19:00

> [...]
>Sangen er vist nok oprindeligt fremført af Frankie Vallie, men den er
>blevet lavet af mange forskellige kunstnere i tidens løb.
Bl.a. Lauren Hill, Al Green, Muse m.f.

Hilsen Morten