dansk svensk tv gyser
Fra : phc

Dato : 30-04-07 10:01

Hej
Nu har jeg glemt det igen, og kan ikke finde mit gamle indlæg...træls

Hvad hedder denne film:
Et dansk par kører til sverige og ser pludselig en pige stå midt på
vejen. Der er tilsyneladende sket et biluheld.
De kører efter hjælp og kommer til et hus med en gammel dame. Damen er
uforstående og fortæller, at den pige de har fundet har været død i
flere år.
Året efter bider historien sig selv i halen. Den danske mand tager
igen til sverige får at genopleve uheldet. Endnu en pige dør og søger
hjælp. Det er vist noget med at pigen der dræbes anden gang er pigen
der sad i bilen ved første sveriges besøg...
Lidt rodet, men hvis man han set filmen er jeg sikker på det er
rigeligt info. Jeg kan dog fornemme, at jeg har glemt en hel den
detaljer og sammenhænge siden sidst jeg eftersøgte denne film (som
måske kun er en 40 minutters tv-film)

Mvh
Peter

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-04-07 12:18

In news:1177923672.206837.176350@n59g2000hsh.googlegroups.com,
phc <peterholm67@hotmail.com> typed:
> [...]
> rigeligt info. Jeg kan dog fornemme, at jeg har glemt en hel den
> detaljer og sammenhænge siden sidst jeg eftersøgte denne film (som

Der foresvæver mig noget om, at pigens cykel var gravet ned, og det
bidrager til forbrydelsens opklaring. Jeg kan heller ikke huske hvad
den hedder, men jeg mener at det var en kvinde der havde kørt hende
ned med en bil, og havde forsøgt at skjule det.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Morten Steen

Dato : 30-04-07 12:20

> [...]
> hedder, men jeg mener at det var en kvinde der havde kørt hende ned med en

Det er da vist Midsommer du tænker på dér?

Morten