Heksene fra waren manor kommer der en sess~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-04-07 18:52

se lige her :
http://charmed-net.de/en/show_staffel.asp?staffel=9

Episode Title Trailer
9.00 In The Beginning (Special Episode)
9.01 The Mists Of Avalon - Part 1
9.02 The Mists Of Avalon - Part 2
9.03 Judging Billie
9.04 Two And A Half Paige
9.05 Deja Vu No More
9.06 Three Men And A Demon
9.07 The Exorcism Of Elise Rothman
9.08 The Witch That Shouted I At The Heart Of Her World
9.09 Filthy Little Witches
9.10 Come All Ye Powerful
9.11 For Whom The Jingle Bell Tolls
9.12 Goldilocks And The Three Witches
9.13 The Sisterhood Of The Traveling Minds
9.14 A Hole In The World
9.15 What Danger May Come?
9.16 The Amazing Race: Artifacts Edition
9.17 The Art Of Revenge
9.18 Now And Then
9.19 Pandora's Paradox
9.20 No Title Yet
9.21 Dies Irae
9.22 No title yet

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Sabina H.

Dato : 28-04-07 21:53

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message
> se lige her :
> http://charmed-net.de/en/show_staffel.asp?staffel=9

søde.... du så godt den sæson var virtuel ikk?

--
Knus,
Sabina

Fra : Per Hansen

Dato : 28-04-07 23:51

"Sabina H." <sabina@mandezonen.dk> mentioned this

> "Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message
>

> søde.... du så godt den sæson var virtuel ikk?

Serien er også overstået i USA forlængst. Der er ingen sæson 9
af Charmed (Heksene fra Warren Manor). Der blev lavet 8 sæsoner
og den absolut sidste episode kørte over skærmen d. 21/5 2006.
Titlen på sidste episode er: Forever Charmed.
Men serien har så også kørt siden Juni 1998, så det er trodalt en
serie der nåede at køre i næsten 8 år.

--
Per Hansen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-04-07 20:47

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> serie der nåede at køre i næsten 8 år.

GODE ÅR :)

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-04-07 20:55

In news:4634f6a4$0$21339$c3e8da3@news.astraweb.com,
Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:
> "Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> GODE ÅR :)

Det var også med *stort* vemod jeg så det sidste afsnit. Jeg har også
set den fra begyndelsen med genudsendelser og det hele. Det var en
rigtig god serie

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Per Hansen

Dato : 29-04-07 22:14

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> mentioned this

> [...]
>
> Det var også med *stort* vemod jeg så det sidste afsnit. Jeg har også
> set den fra begyndelsen med genudsendelser og det hele. Det var en

Synnes nu at den først blev rigtig god efter de droppede hende
Shannen Doherty (Prue) og serien for alvor tog fart med den nye halvsøster
Paige. Doherty synnes jeg virkede som lidt af en klods om benet i serien.

--
Per Hansen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-04-07 23:45

> [...]
> den fra begyndelsen med genudsendelser og det hele. Det var en rigtig god

Den var fomidabel fra start til enden i forhold til så mange andre mener jeg
shannon har mere talent in alyssia ( jeg bliver fysik dårlig når hun snakker
baby sprog )
men jeg mener selvfølig det var Holly der bar det hele sammen med Cole og
Krause :)

Fra : Jöran Egdahl

Dato : 29-04-07 15:13

"Sabina H." <sabina@mandezonen.dk> wrote in message
> "Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message
>

> søde.... du så godt den sæson var virtuel ikk?

HA HA BoMM er ikke så god til det med at forstå eller kunne noget som helst

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 29-04-07 19:17

"Jöran Egdahl" skrev i en meddelelse

> HA HA BoMM er ikke så god til det med at forstå >eller kunne noget som
> helst

Så er det da godt at der findes nogen som dig.
Du kunne jo give ham en hånd, eller det er du måske for klog til ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jöran Egdahl

Dato : 29-04-07 19:59

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote in message

> Så er det da godt at der findes nogen som dig.

Ja, det er jeg også glad for.

> Du kunne jo give ham en hånd, eller det er du måske for klog til ?

Jeg har bedre ting at bruge min tid til.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-04-07 20:49

"Jöran Egdahl" <egdahl@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg har bedre ting at bruge min tid til.

jamen så synes jeg da du skulle finde noget andet at tage dig til - hvis du
ikke har noget at bidrage med , så er der jo reelt heller nogen grund til at
gøre det !

fut : out of here

Fra : Jöran Egdahl

Dato : 30-04-07 00:38

> [...]
>
> jamen så synes jeg da du skulle finde noget andet at tage dig til - hvis
> du ikke har noget at bidrage med , så er der jo reelt heller nogen grund

Jeg har masser at bidrage med. Se mit tidligere indlæg.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-04-07 19:08

> "Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message

> Jeg har masser at bidrage med. Se mit tidligere indlæg.

ikke noget af betyding jeg har lagt mærke til og tiden er for kort til at
lede efter det
PLONK

Fra : Jöran Egdahl

Dato : 30-04-07 20:09

> ikke noget af betyding jeg har lagt mærke til og tiden er for kort til at
> lede efter det
> PLONK

Det er ret imponerende, at du kan plonke mig 30 min efter, du har plonke mig
i news:4o9c33dndntgsg9tcno23gkhgs1pm8lthq@4ax.com
Jeg tænkte nok, at det bare var noget, du havde havde i munden... lige som
alt andet.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-04-07 20:46

"Sabina H." <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message
>

> søde.... du så godt den sæson var virtuel ikk?

NEJ NEJ NEJ ---....satans jeg troede liiiiiiige og dybest set så er der jo
også fornuft i det for uanset hvad de gør så er der penge i at lade serien
forsætte
også uden alysia milano ...(hvordan det så end staves ) og er der en ting
der kan få amerikaneren op af sædet så er det hvis der er penge i det
indrømmet sæson 8 var den dårligste på nær de 2-3 sidste afsnit .... men jeg
har da lige købt den afligevel ;) man er well Holly vrag :)
de kunne optage 5 kvater hvor hun sider og læser op af en telefon bog og jeg
vil rask væk gi 500 kr for det.

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-04-07 20:58

In news:4634f671$0$21424$c3e8da3@news.astraweb.com,
> [...]

> op af en telefon
> bog og jeg vil rask væk gi 500 kr for det.

LOL Ja, det skulle da ikke undre mig, men nu er hun jo altså gift
og har hele 2 børn, så hun har nok andet at lave end at læse i
telefonbøger

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-04-07 23:43

> [...]
>
> LOL Ja, det skulle da ikke undre mig, men nu er hun jo altså gift og
> har hele 2 børn, så hun har nok andet at lave end at læse i telefonbøger

500 kr. Tove :) ... det er nu penge.

hvad ærger mig er at vi/jeg næppe kommer til at se mere til hende - som
fanatiker synes jeg jo hun har potentiale til at arbejde sammen
med Allan Parker D Lynch Coppola osv.

det er en skam hendes talent er spild på daniel steel ...osv.

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-04-07 10:23

In news:46351ffa$0$21370$c3e8da3@news.astraweb.com,
Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse

> 500 kr. Tove :) ... det er nu penge.

Nah, næppe i den sammenhæng, i den industri er det jo mange millioner
der tales om

> hvad ærger mig er at vi/jeg næppe kommer til at se mere til hende -
> som fanatiker synes jeg jo hun har potentiale til at arbejde sammen
> med Allan Parker D Lynch Coppola osv.

Man skal da aldrig sige aldrig. Ellers har du jo "Charmed" båndene,
hvor du kan se hende lige så tit du lyster

> det er en skam hendes talent er spild på daniel steel ...osv.

I en Danielle Steele film kan hendes talent måske være med til at
højne kvaliteten, hendes udstråling kan ikke diskuteres, men hun
bliver jo også ældre, så der er måske nogle karakterroller i vente til
hende - hvem ved.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-04-07 15:07

> In news:46351ffa$0$21370$c3e8da3@news.astraweb.com,
> Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:

> Nah, næppe i den sammenhæng, i den industri er det jo mange millioner der
> tales om

ja jeg sad lige og tænkte på hvad hun i grunden har tjent på Charmed lad os
se der var
8 sæsoner af ca 25 afsnit det er 200 afsnit af 60 000 $ det må blive en 12
000 0000$
= ca. 72 000 000 kr
så vi stakkels fans skal nok regne med der går nogen år inden hun gør noget
for at få brød på bordet ..

> Man skal da aldrig sige aldrig. Ellers har du jo "Charmed" båndene, hvor
> du kan se hende lige så tit du lyster

og det GØR jeg + jeg har alle de film hun har været med i om det så bare er
5 minutter

> [...]
> ældre, så der er måske nogle karakterroller i vente til hende - hvem ved.

En kan kun håbe nu ved jeg vi lever i en ungdoms fikseret verden men jeg
synes faktisk rigtigt mange kvinder bevare derres skønhed igenem livet
sad lige af alle ting og så the winner takes it all om og med ABBA og hende
den mørke der ja hun er fra 45 så hun må da være ? omkring de 60+
hun så sgu lige så godt ud som i 70 erne.

Ikke jeg var ABBA fan dengang , det var ingen LAGHÅRDET drenge i læder jakke
med cykkel kæde i bag lommen med respekt for sig selv dengang
men i dag specilt da jeg så filmen slog det mig at der faktisk ligger en
utrolig profesionalisme og dygtighed bag hvad de lavede og lyriken er
faktisk ikke så dårlig ganske ofte som pop musiken normalt er

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-07 01:01

> [...]
> med Allan Parker D Lynch Coppola osv.
>
> det er en skam hendes talent er spild på daniel steel ...osv.

Hvis Coppola og Lynch havde ment at der var knaster i tøsen, så havde hun
nok ikke behøvet at lave Danielle Steele film.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-05-07 03:53

"Hans Christian Vang" <......> skrev i en meddelelse

> Hvis Coppola og Lynch havde ment at der var knaster i tøsen, så havde hun
> nok ikke behøvet at lave Danielle Steele film.
Lynch brugte mange i to som man ikke har set hverken før eller efter alt er
muligt ..hvis man tør det