Kender i filmudsalg.dk ?
Fra : Per Hansen

Dato : 27-04-07 22:38

Er der nogen her der har erfaringer med den forhandler som
hedder filmudsalg.dk ?
De har lidt gamle DVD film jeg godt kunne tænke mig at få
kløerne i.

--
Per Hansen

Fra : Karina Nielsen

Dato : 28-04-07 17:47

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hedder filmudsalg.dk ?
> De har lidt gamle DVD film jeg godt kunne tænke mig at få

Hej Per

Jeg har kun gode erfaringer med www.filmudsalg.dk.
Jeg har flere gang bestilt film derfra.

Vh
Karina

Fra : Per Hansen

Dato : 28-04-07 23:36

"Karina Nielsen" <KarinanielsenSpam78@webspeed.dk> mentioned this

> "Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Lydder godt, så prøver jeg at bestille et par stykker af de film jeg
hittede hos dem.
Tak for info Karina.

--
Per Hansen