Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
importere billeder i lightroom fra en 5D
Fra : Ole Nienstædt

Dato : 27-04-07 16:26

Hej Ng

Er det ikke meningen at man skal kunne importere billeder fra kameraet ( en
5D'er ) direkte i Lightroom

Mit Lightroom kan se kameraet men ingen billeder, samtidig med at den
sagtens kan se CR2 filerne i mapperne på computeren.

VH
Ole
se også:
www.123hjemmeside.dk/oletine

Nogen som har en løsning.

Fra : Hans Kruse

Dato : 27-04-07 16:58

"Ole Nienstædt" <olebole@adslhome.dk> wrote in message
> Hej Ng
>
> Er det ikke meningen at man skal kunne importere billeder fra kameraet (
> en 5D'er ) direkte i Lightroom

Jeg går ud fra at du mener, hvis kameraet er forbundet til computeren via
USB. Jo det er vel meningen, men jeg har aldrig prøvet det. Jeg bruger altid
en kortlæser og da går det fint fra en 5D.

--
Med venlig hilsen/Kind regards,
Hans Kruse