Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manglende trafik?
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 04-07-01 08:12

Hejsa,

Jeg har ikke modtaget noget her i gruppen hele den 3/7 - har I andre nogen
problemer?

Venligst svar både her og på e-mail (af gode grunde

På forhånd tak!

Hilsen
Kenneth

Fra : Claus Smith

Dato : 04-07-01 08:31

Der er kommet hele 6 nye indlæg i den periode!

Claus

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 04-07-01 09:24

"Kenneth Darling Soerensen" <kenneth@darlingDOT.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Jeg har ikke modtaget noget her i gruppen hele den 3/7 - har I andre nogen
> problemer?
>
> Venligst svar både her og på e-mail (af gode grunde

Hej Kenneth
Jeg kunne heller ikke få nogle meddelelser , så jeg har skiftet til :
news.inet.tele.dk, det hjalp hos mig
venlig hilsen
Lasse

Fra : Pia

Dato : 04-07-01 09:31

> Jeg kunne heller ikke få nogle meddelelser , så jeg har skiftet til :
> news.inet.tele.dk, det hjalp hos mig
> Lasse

sjovt nok fik jeg ingen meddelelser der, og skiftede derfor til
test.news.tele.dk, som så virkede. De indlæg jeg ikke kan se, finder jeg på

http://www.newsgate.dk/dk/dk.fritid.foto/index.html

:Pia

Fra : Fenrisulven

Dato : 04-07-01 11:09

Bemærk at news.inet.tele.dk bliver lukket indenfor få dage og det er
test.news.tele.dk der fortsætter

Hilen fra sommervarmen (endelig)

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 04-07-01 19:54

"Fenrisulven" <canislupus@pc.dk> wrote in message

> Bemærk at news.inet.tele.dk bliver lukket indenfor få dage og det er
> test.news.tele.dk der fortsætter

Ups, der var lige en misforståelse.

Det er TDC's nye test-news-server der er flyttet fra test.news.tele.dk til
news.inet.tele.dk -> derfor forsvinder "test.news.tele.dk" snarligst, og
ikke news.tele.dk som netop fortsætter.

// Steffen

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 04-07-01 19:56

"Kenneth Darling Soerensen" <kenneth@darlingDOT.dk> wrote in message

> Jeg har ikke modtaget noget her i gruppen hele den 3/7 - har I andre nogen
> problemer?

Det bruger news hos TDC, og de har lige idriftsat en ny server med højere
message-id'er. Derfor skal du nulstille dine nyhedsgrupper for at "være med
igen".

bruger OE, så højreklik på grupperne, vælg properties/egenskaber, nederste
knap: reset/nulstil og sig "ja" - så får du hele trafikken igen.

Sendt pr email også.

// Steffen

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 04-07-01 21:32

du
> bruger OE, så højreklik på grupperne, vælg properties/egenskaber, nederste
> knap: reset/nulstil og sig "ja" - så får du hele trafikken igen.

Tak Steffen - jeg fik din e-mail! Så virker sagerne..

Hilsen
Kenneth

Fra : Søren Sivsko

Dato : 05-07-01 16:01

Tirsdag d. 10/7-2001 tages test.news.tele.dk ud af drift.
Dette betyder at man istedet skal bruge news.tele.dk eller news.inet.tele.dk
til at tilgå news.

Venlig hilsen

TDC Internet kundeservice STKR/MDEG
Denne besked er sendt via:
Tele Danmark Internets driftsinformationssystem.
Ønsker du ikke at modtage disse informationer i fremtiden kan du
afmelde dig på: http://www.opasia.dk/kundeservice/kontakt/afmeld.shtml
Husk at afmelde dig med samme navn og email adresse, som du
tilmeldte dig med.

Subject: Har måttet undvære.....