Ud i det blå 6
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-04-07 02:03

Der skulle vel ikke være en eller anden der har optaget Ud i det blå nr. 6 -
jeg forsøgte at optage det, men pga tekniske problemer havde DR1 valgt at
sende en anden udsendelse på denne dag.

Send mig gerne en email - husk at rette adressen lidt til :)

--
Per, Esbjerg

Fra : MetroHenrik

Dato : 29-04-07 10:49

> [...]
> at sende en anden udsendelse på denne dag.
>
> Send mig gerne en email - husk at rette adressen lidt til :)

Hvis det bare er for at se den, så er dette muligt på dr.dk under drtv, og
programmer.

Henrik

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-04-07 18:49

MetroHenrik wrote:
> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en
> meddelelse news:4633eee0$0$47916$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Hvis det bare er for at se den, så er dette muligt på dr.dk under
> drtv, og programmer.

Det var ikke bare for at se den ;)

--
Per, Esbjerg