MP3 ripper til mac?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 27-04-07 09:31

Kan nogen anbefale en gratis cd ripper, som kan konvertere til mp3 i
samme omgang? Det skal være i mp3 format, da jeg bruger min mobil som
mp3 afspiller. Sidder på macbook med os 10.4.

På forhånd tak

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-04-07 09:36

Thomas Schreiber skrev:
> Kan nogen anbefale en gratis cd ripper, som kan konvertere til mp3 i
> samme omgang?

Hvorfor ikke bruge iTunes? (hint: tjek indstillingerne)

iTunes har kunne rippe cd'er til mp3 siden tidernes morgen... også længe
før der var noget der hed iPod.

--
Michael Rasmussen
»If you don't fail at least 90 percent of the time,

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 27-04-07 22:29

Michael Rasmussen wrote:

> Hvorfor ikke bruge iTunes? (hint: tjek indstillingerne)
>
> iTunes har kunne rippe cd'er til mp3 siden tidernes morgen... også længe
> før der var noget der hed iPod.

Jeg synes at Itunes er det værste der kan smides i en computer.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Nicolai Gideon

Dato : 27-04-07 23:39

Hej Thomas... Dit sure gamle løg iTunes er da lækkert mann

Tak for sidst. Får du lavet noget musik?

;)
Nicolai (fra tdc, en gang i tidernes morgen)

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 29-04-07 15:01

Nicolai Gideon wrote:
> Hej Thomas... Dit sure gamle løg iTunes er da lækkert mann
>
> Tak for sidst. Får du lavet noget musik?
>
> ;)

Yo Nico gamle svinger! Alt vel? Troed du vart flyttet til kroatien for
at blive præst eller rockstar

Sidder lige her med min nyeste erhvervelse, men der er sgu mange genveje
som absolut ikke er på min gamle wintendo. Men spændende er det.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-04-07 09:29

Thomas Schreiber <fornavn-efternavn@hotmail.com> wrote:

> Jeg synes at Itunes er det værste der kan smides i en computer.

virkelig ? ... iTunes er efter min mening "gold standard" for hvordan
sådan et program skal skrues sammen ...

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Esben

Dato : 28-04-07 18:07

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> virkelig ? ... iTunes er efter min mening "gold standard" for hvordan
> sådan et program skal skrues sammen ...

programmet kan mange fine ting - det er bare ikke særligt godt til at
rippe i god kvalitet.

Max kan iøvrigt smide tingene ind i iTunes, så den er en fin erstatning!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Esben

Dato : 27-04-07 19:32

> [...]

> samme omgang? Det skal være i mp3 format, da jeg bruger min mobil som
> mp3 afspiller. Sidder på macbook med os 10.4.

Hvis du går op i kvaliteten så brug Max, som er en Lame encoder, der
også kan en masse andet

http://www.sbooth.org/Max/

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 27-04-07 22:29

Esben wrote:

> Hvis du går op i kvaliteten så brug Max, som er en Lame encoder, der
> også kan en masse andet
>
> http://www.sbooth.org/Max/

Lige præcis hvad jeg søgte. Takker

--