Ram til P5W
Fra : Hansen

Dato : 24-04-07 12:45

Hejsa,

Jeg skal have nyt grej, og i den forbindelse skal jeg have fundet noget RAM.
Jeg har planer om at købe et Asus P5W og smide en E6600 i. OC er ikke noget
jeg har planer om, men hvis ikke der er den store prisforskel må RAM gerne
være forberedt til at man kan OC lidt.

Hvilken RAM skal man så købe?

/Hansen

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 26-04-07 04:41

"Hansen" <bluesboys@remove.the.spam.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget jeg har planer om, men hvis ikke der er den store prisforskel må RAM
> gerne være forberedt til at man kan OC lidt.

PC6400

Fra : Hansen

Dato : 26-04-07 06:18

> PC6400