HP930C blækprinter piver under udskrivning
Fra : Lars Olesen

Dato : 23-04-07 16:16

Hej
Min gamle HP930C blækprinter er begyndt at pive meget under udskrivning. Det
er printhovedet, når den flytter sig på den valse, hvorpå den sidder.
Er der nogen, som ved hvad man kan "smøre" valsen med eller er det noget
helt andet man skal, for at komme den kedellige lyd til livs.?

mvh Lars

Fra : Per Hansen

Dato : 23-04-07 19:17

"Lars Olesen" <lko@kvist-it.dk> mentioned this

> [...]
> hvorpå den sidder. Er der nogen, som ved hvad man kan "smøre" valsen
> med eller er det noget helt andet man skal, for at komme den kedellige

Symaskine olie, det kan du få i alle forretninger hvor der sælges
symaskiner.

--
Per Hansen

Fra : Pico

Dato : 23-04-07 22:43

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars Olesen" <lko@kvist-it.dk> mentioned this

> Symaskine olie, det kan du få i alle forretninger hvor der sælges
> symaskiner.

Det er nok rigtigt hvad Per skriver, men prøv først at tørre den rigtig godt
af med køkkenrulle eller tilsvarende, det har hjulpet mig flere gange. Er
det så ikke nok skal du passe på med kun at lægge en meget tynd hinde af
olie stangen, et par få dråber på en klud er nok.
--
MVH
Pico