UMA
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 22-04-07 19:51

Hvad er meningerne om UMA, som Nokia kommer med på N95 og 6086?
Kai

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-04-07 20:48

Fister Løgsovs skrev den 22-04-2007 20:50:
> Hvad er meningerne om UMA, som Nokia kommer med på N95 og 6086?
> Kai

Mobil IP-telefoni

(tjek seneste Telia reklamekampagne. Produktet hedder noget i retning af
HomeFree)

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-04-07 04:18

Carsten Riis sendte dette med sin computer:

> Mobil IP-telefoni
>
> (tjek seneste Telia reklamekampagne. Produktet hedder noget i retning af
> HomeFree)

Den har jeg set, men nu kunne jeg ikke drømme om at handle med Telia
(igen).
Hvordan virker det med Telmore?
Jeg har wifi hjemme, men kan jeg evt. connecte på diverse hotspots ude
i byen?
Kai

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-04-07 09:04

Fister Løgsovs skrev den 23-04-2007 05:18:
> Carsten Riis sendte dette med sin computer:

> Den har jeg set, men nu kunne jeg ikke drømme om at handle med Telia
> (igen).

Det var ikke det du spurgte til.

> Hvordan virker det med Telmore?
> Jeg har wifi hjemme, men kan jeg evt. connecte på diverse hotspots ude i
> byen?

Jeg ved ikke om Telmore har et UMA-produkt.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-04-07 20:30

Fister Løgsovs forklarede den 22-04-2007:
> Hvad er meningerne om UMA, som Nokia kommer med på N95 og 6086?
> Kai

Jeg har netop chattet med Telmores support.
De har ikke tænkt sig at understøtte UMA, da de ikke har bredbånd, det
var beskeden, i korte træk.
Telefonernes WiFi kan, for mit vedkommende, kun bruges til overførsel.
Kai