"Jamen, damen har jo islamisttørklæde på?"
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-04-07 17:20

Det er jo efterhånden ren HCA, det her, når man ser, hvordan medierne er ved
at gå i "politisk korrekt" selvsving over at man altså blot fra DFs side
konstaterer det ellers helt åbenlyst konstaterbare: En kvinde som ud fra
ikke blot sin nærmest militant uniformslignende klædedragt, men dertil også
sit tidligere aktive politiske engagement i "Muhammed-sagen" at bedømme
klart er islamistisk orienteret, må åbenbart ikke kunne kritiseres for de
temmeligt modbydelige holdninger, hun ellers - sammen med mange af sine
ligeledes påklædte islamiske "medsøstre" - reklamerer så åbenlyst for, fordi
det altså åbenbart allerede i dagens Danmark anno 2007 i al dhimmi-kuethed
opfattes som en slags "absolut utilstedeligt tabu-brud"?

Fint, så lad os da ENDELIG få debatten om, hvad og hvilke "værdier" sådan et
tilknappet tørklæde egentlig repræsenterer!

Og dèt hellere tidligt end aldrig!

Anders Peter Johnsen

Fra : /Peter

Dato : 20-04-07 17:31

meddelelse news:4628e81c$0$52155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> sådan et
> tilknappet tørklæde egentlig repræsenterer!

Det muhamedanske tørklæde repræsentere den hidtil værste totalitære
facistiske ideologi,
og den er ved at komme til udtryk over hele verden, desværre ses dette
beklædningstykke
af mange blot som et - beklædningsstykke.

Fra : El Trabajador

Dato : 20-04-07 20:13

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i

> [...]
> og den er ved at komme til udtryk over hele verden, desværre ses dette
> beklædningstykke af mange blot som et - beklædningsstykke.

Ja, desværre.

Hvis folk skulle være konsekvente, skulle man også blot opfatte hagekorset
som et "uskyldigt" billede eller smykke.

Hvornår vågner folket op og ser hvilken fare vi står overfor?
--
El Trabajador

Fra : /Peter

Dato : 20-04-07 21:22

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i

> Ja, desværre.
>
> Hvis folk skulle være konsekvente, skulle man også blot opfatte
> hagekorset
> som et "uskyldigt" billede eller smykke.

Ja ikke,
begge har en historie bag sig, men den ene kun knap 60 år væk,
mens den anden er gået i glemselen forlængst, men har til gengæld en nær
fremtid også.

Fra : Lyrik

Dato : 21-04-07 00:08

Den 20.04.2007 kl. 21:13 skrev El Trabajador <notrabajo@gmail.com>:

> [...]
> hagekorset
> som et "uskyldigt" billede eller smykke.
>
> Hvornår vågner folket op og ser hvilken fare vi står overfor?
+++++++++++++++++++++++
Sludder og vrøvl!
En sammenbrudt kultur er kun i fare for at blive erobret. De islamiskle
lande er i fare for at blive erobret af vesten. De muslimer som er her er
kun tågehorn uden reel indflydelse.

De rodløse unge med en muslimsk far og en kristen mor
der for husfredens skyld har konverteret til islam,
eller har bevaret sin tro,
står i et tomrum,
mens et kalejdoskop af khaliffer,
Bush og amerikanere,
Muhammed og baggårdsmoskéer
forvirrer deres i forvejen forvirrede forstand
de er som gråspurve i ZOO
de holder sig til deres stolte:
Pip!

Hilsen
Jens

--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.

Fra : Pernille

Dato : 21-04-07 14:50

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news.tq3uizs9cof222@jens-erik-bechs-computer.local...

> [...]
> Bush og amerikanere,
> Muhammed og baggårdsmoskéer
> forvirrer deres i forvejen forvirrede forstand

Jeg Har en stærk fornemmelse af, at det er dig der er forvirret.
Men så grum en sandhed, som den vi står overfor, er også svær at erkende.

Fra : El Trabajador

Dato : 20-04-07 20:08

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i

> [...]
>
> Fint, så lad os da ENDELIG få debatten om, hvad og hvilke "værdier"
> sådan et tilknappet tørklæde egentlig repræsenterer!

Hammer og segl symboliserer kommunismen, svastika/hagekorset symboliserer
nazismen og tørklædet (på en muhamedaner) symboliserer muhamedanismen.

Nu vil nogle nok påstå at sidstnævnte er en religion til forskel fra de to
andre. Muhamedanismen er ikke ret meget religion, men er fortrinsvis en
ideologi med hensyn til hvordan samfundet skal indrettes, f.eks. med hensyn
til at straffe forbrydere (sharia-lovgivningen).

Lad os få stoppet muhamedaniseringen af Danmark, inden det er for sent
(hvis det ikke allerede er).
--
El Trabajador

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 21-04-07 06:11

Anders Peter Johnsen skrev:
> [...]
>
> Fint, så lad os da ENDELIG få debatten om, hvad og hvilke "værdier" sådan et
> tilknappet tørklæde egentlig repræsenterer!

Det er da helt almindeligt og høfligt at tage hovedbeklædning af, når
man er indenfor, længere behøver den ikke være.
Desværre har en masse drenge og mænd (hovedsaligt) fundet på at gå med
en hue eller en hat, døgnet rundt, og mange steder er dette blevet
accepteret.
Der er ikke noget sjovere end når min chef har skoleklasser på besøg og
rundvisning, og ALLE bliver bedt om at tage hatten af, for nu er vi
indendørs.
Men kort og godt: Det er da helt almindeligt og høfligt at tage
hovedbeklædning af, når man er indenfor, længere behøver den ikke være.
Kai