Hvem har ret, Asmaa Abdol-Hamid eller Poli~
Fra : Steffen

Dato : 20-04-07 16:29

Fra : Poul Nielsen

Dato : 20-04-07 15:36

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/04/20/141727.htm?nyheder
Jeg er selv engang blevet interviewet af politiken på københavns universitet
og da jeg den næste dag læste politiken opdagede jeg, at jeg var blevet
citeret for det stik modsatte af det jeg havde sagdt !!.

Fra : /Peter

Dato : 20-04-07 16:40

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/04/20/141727.htm?nyheder

Spørger du for sjov eller er du virkelig i tvivl?

Fra : Pernille

Dato : 21-04-07 14:58

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/04/20/141727.htm?nyheder

Hun er fuldstændig utroværdig. Helt falsk.
Selvfølgelig SKAL hun kunne svare et klart, enten Ja eller Nej.
Kan hun ikke det, skal hun ikke have mulighed for at have nogen som helst
politisk indflydelse.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 21-04-07 17:44

"Pernille" <Hovedst@deb> skrev i meddelelsen

> [...]
> Nej.
> Kan hun ikke det, skal hun ikke have mulighed for at have

Det er noget vælgerne bestemmer - ikke dig alene.

Fra : Alucard

Dato : 21-04-07 18:56

On Sat, 21 Apr 2007 15:58:13 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:

>Hun er fuldstændig utroværdig. Helt falsk.
>Selvfølgelig SKAL hun kunne svare et klart, enten Ja eller Nej.
>Kan hun ikke det, skal hun ikke have mulighed for at have nogen som helst
>politisk indflydelse.

Jeg har set hende i TV, hvor hun snoede sig som en ål for at undgå at
svare på spørgsmålet om dødsstraf var ok.... Jeg kan overhovedet ikke
tage hende seriøst.....

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-04-07 09:09

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message

> [...]
> Selvfølgelig SKAL hun kunne svare et klart, enten Ja eller Nej.
> Kan hun ikke det, skal hun ikke have mulighed for at have nogen som helst

Hvorfor skal hun dog det, HVIS hun mener dødsstraf kan være OK i nogle
tilfælde, men ellers er imod, så er hun jo på linje med masser af andre
mennesker, - herunder andre politikere.

Hun er nødt til at undvige spørgsmålet, hendes religion og hendes Allah
påbyder dødsstraf, det kan hun ikke tage afstand fra. Derfor er hun nødt til
at komme med noget om at *den form* for dødsstraf, som man bruger i USA og
MØ, ikke er god.

De eneste som bliver til grin i denne sag er Enhedslisten, de ved jo godt at
hun er for religionens dødsstraf, dvs at hvis/når sharia var/bliver indført,
så er hun for. Men så længe sharia ikke er indført så er hun imod.

MEN Enhedslisten er nødt til at bilde sig selv og andre ind, at hun er imod
helt principielt. Stakkels kvinde, de tvinger hende til at lyve, - hun beder
nok fire ekstre rakaer om aftenen, så slipper hun nok for helvedes flammer.