Fremragende!
Fra : Peter Bang

Dato : 19-04-07 18:00

Jeg er stadig imponeret over indholdet af dette begavede og berigende
forum. Jeg synes I gør det godt. Og flot, at I er så vedholdende i
gentagelserne af de samme navlepillende lommefilosofier. Keep it up!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-04-07 18:17

On 19 Apr 2007 17:00:20 GMT, Peter Bang skrev:

> Jeg er stadig imponeret over indholdet af dette begavede og berigende
> forum. Jeg synes I gør det godt. Og flot, at I er så vedholdende i
> gentagelserne af de samme navlepillende lommefilosofier. Keep it up!

Rønnebærrene er vist stadig sure; men det er jo også tidligt
på året.

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-04-07 18:40

"Peter Bang (slet JKKKB)" skrev i en meddelelse

> Jeg er stadig imponeret over indholdet af dette >begavede og berigende
> forum. Jeg synes I gør det godt. Og flot, at I er så >vedholdende i
> gentagelserne af de samme navlepillende >lommefilosofier. Keep it up!

Og jeg er imponeret over at du fra tid til anden, finder tid til at komme
med det samme gamle "shit" om hvor dumme vi alle er.
Men vi alle kan jo bruge et lille "kick" til egoet fra tid til anden.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bruno Christensen

Dato : 19-04-07 19:35

On 19 Apr 2007 17:00:20 GMT, Peter Bang wrote:

> Jeg er stadig imponeret over indholdet af dette begavede og berigende
> forum. Jeg synes I gør det godt. Og flot, at I er så vedholdende i
> gentagelserne af de samme navlepillende lommefilosofier. Keep it up!

Nu er vi jo en "lille" forening, der er enige om at være uenige.

Du burde dog deltage noget mere, hvis du vil bevare dit medlemsskab

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen