Klaphat af største format.
Fra : Jim

Dato : 18-04-07 13:41

http://blog.tv2.dk/globaltdiktatur/

Fy for satan, siger jeg bare.
Jeg er mundlam...
Kan nogen give mig en fornuftig forklaring på, hvilken sygdom denne blogger
lider af?
Damn, han er ikke rask.

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-04-07 14:32

Jim skrev den 18-04-2007 14:41:
> [...]
> Jeg er mundlam...
> Kan nogen give mig en fornuftig forklaring på, hvilken sygdom denne blogger

Han lider af ytringsfrihed.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 15:50

Det er da vist IKKE det eneste...

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-04-07 14:57

Jim wrote:
> http://blog.tv2.dk/globaltdiktatur/
>
> Fy for satan, siger jeg bare.
> Jeg er mundlam...
> Kan nogen give mig en fornuftig forklaring på, hvilken sygdom denne
> blogger lider af?

Det turde være temmeligt tydeligt for enhver lægmand at manden lider af
egentlig paranoia, muligvis endda af den skizofrene slags, der desværre
medfører regelmæssige, voldsomme psykoser.

> Damn, han er ikke rask.

Nej, men det er der vel dog heller ikke - med mulig undtagelse af nærværende
gruppes stort set lige så bindegale konspirationskooks - nogen, der påstår?

Anders Peter Johnsen

Fra : Jim

Dato : 18-04-07 17:23

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:462623ad$0$52113$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
>
> Nej, men det er der vel dog heller ikke - med mulig undtagelse af
> nærværende gruppes stort set lige så bindegale konspirationskooks - nogen,

*LOL* Anders, du har din helt egen måde at sige/skrive tingene på.. :0)
Og du har helt sikkert ret.

Jeg fandt sitet via Steffen Jensens blog på TV2, hvor man har debatteret
holocaust og arabere.

Fra : Alucard

Dato : 18-04-07 15:50

On Wed, 18 Apr 2007 14:41:27 +0200, "Jim"
<Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:

> [...]
>Jeg er mundlam...
>Kan nogen give mig en fornuftig forklaring på, hvilken sygdom denne blogger

LOL...

Der kan selv de største klaphatte herinde, slet ikke være med...

Fra : Bruno Christensen

Dato : 18-04-07 16:18

On Wed, 18 Apr 2007 16:49:38 +0200, Alucard wrote:

> LOL...
>
> Der kan selv de største klaphatte herinde, slet ikke være med...

Manden er jo selv ude om det, han tog sin klapsølvpapirshat af bare
for at frisere sig.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Jim

Dato : 18-04-07 17:24

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Manden er jo selv ude om det, han tog sin klapsølvpapirshat af bare
> for at frisere sig.

Jeg havde den samme opfattelse.
Eller også må der være gået hul på den ved sidste nytår.