Man har påtvunget os tredjeverdensindvandr~
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 18-04-07 09:47

Eventyret af Kejserens Nye Klæder ved H C Andersen kender vist alle, ikke?
Dér har mester Andersen allerede i 1837 beskrevet fænomenet af den
menneskelige gruppeåndsvaghed: Mennesker, som man alene ville anse for mere
eller mindre normale, bliver i en gruppe til idioter. *)

Politikere, dommere/statsadvokater og mediefolk er gruppeåndssvage: De har
opnået deres magt ved at ubetinget have tilpasset sig deres gruppe. Numere
er de bare beskæftiget med at forsvare denne magt, idet de handler i
overensstemmelse med gruppen.

Ud af denne situation forklarer det sig, hvorfor politik er således, som den
er. Derfor hedder det også: 'Demokratiet er en dårlig styreform - men de
andre er endnu dårligere.'

De eneste, som kan påvirke tingenes løb i det såkaldte demokrati, er
*folket* - se 1989 i DDR. *I* er folket - og alle de andre, som (desværre)
ikke læser med her og i stedet lader sig manipulere af de etablerede medier.

Jeg beder alle dem, der er imod tredjeverdensindvandringen, at stifte
initiativer, hvis mål skal være at tvinge igennem et referendum i dette
skæbnefulde spørgsmål mod korruptionen indenfor den
politisk-juridisk-mediale kompleks. Jeg formoder, befolkningen er imod
tredjeverdensindvandringen. Politikken skal forpligtes til at sætte
referendums resultat igennem, uden forbehold.

Jeg skal lave det samme forslag ad denne vej i andre sprogområder. For vi
har den samme situation overalt i den vestlige verden - Vesteuropa,
Nordamerika, Australien/Ny Zeeland.

*) Se ellers http://hjem.get2net.dk/chenero/hca/hcaev009_da.html .

--

Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration
to the western world! Many danes think the same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals
(third-worlders themselves), in order to make them less visible in the
growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-04-07 19:07

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i
meddelelsen

Bla.bla.bla.bla.bla.bla.bla.bla.bla.bla.Bla.bla.bla.bla.bla. en
masse paranoidt ævl og sludder.

Kun en kommentar: du er rablende gal - søg læge!