igen
Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 18:19

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Det var sgu da det du skrev....

>"Ikke nødvendigvis" betyder "JA, men ikke altid"....!!!!

Nu er du ordkløver.

"Ikke nødvendigvis" betyder, at svaret er betinget

>LOL... Ramte jeg et ømt punkt...??? ))

Nej. Jeg begynder snart at kede mig af denne "lol" argumentation

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 18:42

On 16 Apr 2007 17:18:56 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Nu er du ordkløver.
>
>"Ikke nødvendigvis" betyder, at svaret er betinget

Nej, det betydet det jeg skrev....

>Nej. Jeg begynder snart at kede mig af denne "lol" argumentation

Er det kedeligt når du ikke kan argumentere....??? Så må du jo kede
dig hele livet... ))

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 19:14

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Nej, det betydet det jeg skrev....

Du skrev, det betyder et ja, hvilket er forkert

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 19:47

On 16 Apr 2007 18:13:50 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Du skrev, det betyder et ja, hvilket er forkert

Gu' gør det så.....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 10:46

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Gu' gør det så.....

Ikke nødvendigvis

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 11:58

On 17 Apr 2007 09:45:42 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Ikke nødvendigvis

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaab........

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 15:21

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaab........

Sejr igen!

Fra : @

Dato : 17-04-07 15:47

On 17 Apr 2007 14:21:00 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Sejr igen!

hvad ?

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 16:42

wrote:

>Sejr igen!

Du mener altså at det er en sejr for dig, hvis andre bliver træt af at
høre på dit vrøvl... ))

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 19:23

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Du mener altså at det er en sejr for dig, hvis andre bliver træt af at
>høre på dit vrøvl... ))

Det var dig, som vrøvlede

Fra : Bruno Christensen

Dato : 17-04-07 18:27

On 17 Apr 2007 14:21:00 GMT, Al-Khilafah wrote:

> Sejr igen!

Mener du virkelig det ?

Du minder lidt om mit 4årige barnebarn, dog, hun kan indse at det er
bedstefar der betaler for fornøjelserne.

Hvem betaler for dine ?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen