Dario Campeotto: Dybt i min drøm?
Fra : Michael

Dato : 21-04-07 08:12

Hej,

Dario Campeotto lavede i starten af firsene en opdateret version af "Dybt i
min drøm", hvor der var lyttet en del til "Midnight Blue" med Louise Tucker
(samme håndklap med ekko). Er der nogen, der ved, om den er kommet på cd
eller hvor den kan findes? Mylius havde den med i et af sine tv-popshows
dengang.

/Michael

Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 21-04-07 10:57

Michael <emailtilbageholdt@dajegikkegiderspam.dk> skrev:
>Hej,

> [...]

Kunne det være den?
Den findes på bib.dk,
her vil den muligvis kunne lånes.

Hilsen

Jørgen L.

Campeotto, Dario
Dybt i min drøm. Noget si'r mig, det er min dag

GRAMMOFONPLADE: EMI, 1984 • 1 bibliotek •

Se mere
Joaquim Paieto, Mogol, Thøger Olesen, T. Savio, Keld Heick,
begge: Dario Campeotto
1984. 1 grammofonplade, 45 o/min., stereo
Forlag: EMI
EMI 1395097

Fra : Michael

Dato : 22-04-07 16:00

Hej Jørgen

> Kunne det være den?

Det vil jeg prøve. Tusind tak for tippet!

/Michael