Veronikas to liv på DR1 22:35
Fra : Brian P

Dato : 22-04-07 20:03

.....NICE! ;)

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-04-07 20:52

"Brian P" skrev:

> ....NICE! ;)

.... LYON! ;(

Fra : Lars Christensen

Dato : 22-04-07 21:35

On Sun, 22 Apr 2007 21:51:48 +0200, Jørgen Grandt
<UnstableOn@Cable.dk> wrote:

>... LYON! ;(

Paris

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-04-07 09:06

Lars Christensen wrote:

> Paris

Hilton?

Per V.

--
En af de vigtigste menneskerettigheder er retten til at være
inkonsekvent.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-04-07 14:43

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Hilton?
>
> Per V.

Dakar!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - nøh...det skal nu nok komme...

Fra : Brian P

Dato : 22-04-07 21:24

On 22 Apr., 21:51, Jørgen Grandt <Unstabl...@Cable.dk> wrote:

> ... LYON! ;(

Jørgen, synes du den er ringe siden du vender mundvigene nedad?

Til alle andre: Se den og døm selv!

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-04-07 21:32

"Brian P" skrev bl.a.:

(citat)
Jørgen, synes du den er ringe siden du vender mundvigene nedad?
(citat slut)

Hvorfor har du sendt din reaktion på mit ironiske indlæg med
quoted-printable?

Jeg husker ikke filmen så nøje. Havde bare lyst til at drille lidt fordi
jeg synes indlæg som består af kun ét ord, én forkortelse, ét hyperlink
og ingen (kortfattet) ledsagende brødtekst er for tyndt. De bør springes
over. Hvilket jeg forsøger at huske. Sorry. Fortsæt glad stilen.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk
"Folk, som ved hvad der er bedst, hærger verden som en pest"

Fra : Brian P

Dato : 22-04-07 21:43

On 22 Apr., 22:31, Jørgen Grandt <Unstabl...@Cable.dk> wrote:

> Hvorfor har du sendt din reaktion på mit ironiske indlæg med
> quoted-printable?

Jeg ved ikke. Jeg skriver kun tekst, googlegroups gør resten. Sorry,
hvis jeg har gjort noget forkert.

> [...]
> og ingen (kortfattet) ledsagende brødtekst er for tyndt. De bør springes
> over. Hvilket jeg forsøger at huske. Sorry. Fortsæt glad stilen.

Mit indlæg var til dels en lidt flabet kommentar til det foregående
indlæg om Shooter, der netop var af den type, du beskriver. Men jeg
uddyber gerne hvorfor Veronikas to liv er seværdig. Men det er lige nu
på DR1, så se den i stedet for at hænge ud her!

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-04-07 00:24

Brian P skrev:

> [...]
> uddyber gerne hvorfor Veronikas to liv er seværdig. Men det er lige
> nu på DR1, så se den i stedet for at hænge ud her!

Jeg så den for første gang. Jeg ved ikke, om jeg blev så engageret i
handlingen, måske fordi jeg var lidt distraheret, men jeg var ret
begejstret for stemningerne og nogle af de formelle træk. For eksempel
det eneste rigtigt vellykkede eksempel, jeg kan huske at have set, på
at kameraet viser det, personen ser (hedder det noget?): Koncerten
hvor pigen synger, kigger sig omkring, falder om og er død.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 24-04-07 08:22

Peter Brandt Nielsen skrev bl.a.:

> (...) kameraet viser det, personen ser (hedder det noget?): Koncerten
> hvor pigen synger, kigger sig omkring, falder om og er død.

"Tak" for spoileren. Nu behøver jeg da ikke se dén scene. Jeg havde
ellers båndet filmen for senere sening.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
"Nå, men sådan er det altså. Og det er vi mange der mener."

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-04-07 18:50

Jørgen Grandt skrev:

> "Tak" for spoileren. Nu behøver jeg da ikke se dén scene. Jeg havde
> ellers båndet filmen for senere sening.

Omtalte begivenhed var nævnt i DR's programomtale, og jeg mener ikke,
det reducerer oplevelsen at vide det. Men vi kan selvfølgelig alle
blive klogere.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Maria de Francis

Dato : 23-04-07 09:59

"Brian P" <kanal@klog.dk> skrev i en meddelelse
: ....NICE! ;)
:

Cannes

Maria

Fra : Brian P

Dato : 24-04-07 10:34

On 24 Apr., 01:23, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtniel...@gmail.com> wrote:

> det eneste rigtigt vellykkede eksempel, jeg kan huske at have set, på
> at kameraet viser det, personen ser (hedder det noget?):

Subjektivt kamera.