Hjælp med film??
Fra : Michael

Dato : 17-04-07 14:19

Nu har jeg set at i har hjulpet flere andre med at finde titlen på film, som
de gerne vil finde igen, så jeg håber i også kan hjælpe mig.

Det er en amerikansk film, jeg tror den er fra 70-80´erne. Den handler om et
boligområde hvor de er plaget af en masse vold og indbrud, indtil der kommer
en mand og hjælper dem med at slå igen.

Jeg har et billede af ham der hjælper som charles bronson, men er ikke
sikker på om dette er korrekt. Nogle af scenerne jeg kan huske fra filmen,
er bl.a. hvor der er en der bryder ind gennem et vindue og lander på et
"fakir-tæppe", altså et bræt med søm, som hans fod går igennem.

En anden bryder også ind i en lejlighed, og får så et bræt med et kæmpe søm
hamret ind i hovedet. Den lyder måske ret voldelig, men husker den som ret
spændende.

Jeg ved godt dette ikke er meget at gå efter, men håber nogen kan hjælpe
alligevel...

Fra : Optimus Prime

Dato : 17-04-07 14:33

Michael skrev:
> [...]
> spændende.
>
> Jeg ved godt dette ikke er meget at gå efter, men håber nogen kan hjælpe

Det er skam Charles Bronson... i Death Wish 3 (En mand ser rødt 3)

B-underholding i topklasse

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-04-07 14:43

In news:4624c959$0$5150$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Michael <test@test.dk> typed:
> [...]
> husker den som ret spændende.
>
> Jeg ved godt dette ikke er meget at gå efter, men håber nogen kan

Jeg er næsten overbevist om, at det drejer sig om én af filmene i
serien "En mand ser rødt" med Charles Bronson.

Jeg kan huske at han hjalp et ældre ægtepar vistnok af indisk eller
jødisk herkomst med nogle bøller der terroriserede dem, og jeg mener
at det er der "fakir-tæppet" forekommer.

Det var nogle ret gode film forøvrigt

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Jesper

Dato : 17-04-07 16:36

Michael <test@test.dk> wrote:

> [...]
> spændende.
>
> Jeg ved godt dette ikke er meget at gå efter, men håber nogen kan hjælpe

Death Wish III , dejlig film. Det er den hvor Bronson bestiller en
pistol pr. postordre der skyder elefantriffelammunition.
--
Jesper

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 17-04-07 17:39

On Tue, 17 Apr 2007 17:36:03 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Death Wish III , dejlig film. Det er den hvor Bronson bestiller en
>pistol pr. postordre der skyder elefantriffelammunition.

Farlig postordre ...

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Christian Andersen

Dato : 18-04-07 08:16

Læs en anmeldelse af den her: http://jabootu.com/deathwish3.htm

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-04-07 16:36

Michael wrote:
> [...]
> husker den som ret spændende.
>
> Jeg ved godt dette ikke er meget at gå efter, men håber nogen kan

Det kunne måske være "Defiance" http://www.imdb.com/title/tt0080605/
med Jan Michael Vincent.

--
Mvh Per