Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny optik til canon powershot A40
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 22-04-07 17:23

Hejsa
Har dette kamera og er meget glad for det.
Men, er det ikke muligt at købe andre linser til det ? Har siddet og kigget
længe på canons hjemmeside, men kan ikke finde noget brugbart.
Omkring linsen, er der sådan en lille plasticring man kan pille af, derfor
antog jeg at man muligvis kunne købe noget dertil.
Det jeg søger er noget mere zoom, så alle links eller lign til linse er
velkommen ;)

--

Mvh Stefan
--------------------------

Fra : Jesper Juul

Dato : 22-04-07 17:33

Fidolinux.dk skrev:
> [...]
> antog jeg at man muligvis kunne købe noget dertil.
> Det jeg søger er noget mere zoom, så alle links eller lign til linse er

Nej, det er ikke et dslr, mener dog at du muligvis kan købe en vidvinkel
forsats, som man kan skrue på.

Jesper
Lidt fotos:
http://www.pbase.com/jesper_juul

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-04-07 19:39

Fidolinux.dk skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Det jeg søger er noget mere zoom, så alle links eller lign til
> linse er velkommen ;)

Du kan ikke få andre objektiver - men du kan få nogle forsatser
til at sætte uden på det nuværende - de fåes både som lidt ekstra
vidvinkel og lidt ekstra tele - men det er noget lidt Storm P
agtigt og giver ikke super kvalitet - men det virker

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard