Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
S: Div computere
Fra : MOA

Dato : 18-04-07 09:51

Tid til oprydning i gemmerne

1 stk. AMD T-bird 1200mhz med 512mb ram, 20gb hd, cd drev, cd brænder,
G-force grafikkort, netkort, monteret i 300w codegen kabinet. Kører XP uden
problemer

1 stk. Pentium II 450mhz med 384mb ram, cd drev, disk-drev, g-force
grafikkort, netkort, monteret i et codegen atx 300 (rødt) kabinet

1 stk. Compaq P II 233mhz pc med cd drev og disk-drev

1 stk. KFC 15" skærm med display på front der viser skærmfrekvens mm.

Sælges samlet til højeste bud over 250 kr.

Befinder sig på Amager i kbh og skal afhentes

Mvh Morten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-04-07 15:40

MOA skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Tid til oprydning i gemmerne

Og hvad (bandeord) har det med foto at gøre ?

Og handel skal ske i markedsgrupperne - i dit tilfælde hedder den
rette gruppe:

Du kan læse om grupperne på www.usenet.dk

Fut til dk.admin.netikette

Jan

Fra : Pico

Dato : 18-04-07 23:42

MOA wrote:
> [...]
>
> 1 stk. KFC 15" skærm med display på front der viser skærmfrekvens mm.
>
> Sælges samlet til højeste bud over 250 kr.

Det er da ikke noget man kan sælge, jeg har for kort tid siden kørt 3 - 4
stykker af bedre Pc'er ud på genbrugsstationen i Vasbygade
--
MVH
Pico

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-07 10:47

Kan godt bruge T-bird'en. Vil du sælge den alene? (har ikke rigtigt brug for
noget af det andet). Kan afhente.

Henrik L