Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt af de danske kryb
Fra : BT

Dato : 15-04-07 19:36

Hej Alle..

Var lige på en tur i den danske natur..

Da jeg ikke er den bedste fotograf vil jeg da gerne have noget kritik af
disse billeder her..
Jeg ved godt, at der er nogle grene/græsstrå som desværre er kommet ind
foran...

http://www.2ft.dk/pic/firben.jpg
http://www.2ft.dk/pic/sno1.jpg
http://www.2ft.dk/pic/sno2.jpg

Bare kom med kritikken.. Jeg kan tag det

/Brian

Fra : Thomsen

Dato : 15-04-07 20:24

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.2ft.dk/pic/sno1.jpg
> http://www.2ft.dk/pic/sno2.jpg
>
> Bare kom med kritikken.. Jeg kan tag det

Hej
Firbenet bliver noget fladt i den vinkel du har taget det...fingrene er
faktisk bedre.
De har dybde og skarphed.

Sno'en ser flot ud i vandet, men skulle fylde mere i billedet.
Det samme gælder også det sidste billed.

Håber du kan bruge det til noget.
Held og lykke med skydderiet.

PS. Skriv næste gang til dk.fritid.foto.billedsnak.....så kommer der sikkert
flere kommentare.

mvh Ole

Fra : BT

Dato : 16-04-07 20:55

> [...]
>
> Håber du kan bruge det til noget.
> Held og lykke med skydderiet.
>
> PS. Skriv næste gang til dk.fritid.foto.billedsnak.....så kommer der

Undskyld mange gange..

Det vil jeg huske til næste gang...

Fra : CL

Dato : 16-04-07 19:21

BT wrote:
> [...]
> http://www.2ft.dk/pic/sno1.jpg
> http://www.2ft.dk/pic/sno2.jpg
>
> Bare kom med kritikken.. Jeg kan tag det

"--"
Flotte billeder.
Carsten

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 16-04-07 23:38

> [...]
> http://www.2ft.dk/pic/sno1.jpg
> http://www.2ft.dk/pic/sno2.jpg
>
> Bare kom med kritikken.. Jeg kan tag det

Hej Brian.

En god ting er at skalere billederne ned, når de skal vises på nettet. Der
er ikke noget værre end at få folk til at scrolle når de skal se billeder.
Desuden loader billedet også hurtigere, hvis det er lidt mindre.

Det sagt, skarpheden på firbenet ligger lidt forkert, får skarpheden på øjet
næste gang.
Snogen i vandet er noget jeg er glad for at se, lang tid siden jeg sidst har
set dem komme svømmende.

Generelt kan du godt klippe lidt mere eller gå tættere på, det gør billedet
mere intenst.

MVH
Thomas
www.tsp-photo.com

Fra : BT

Dato : 18-04-07 19:41

> [...]
> har set dem komme svømmende.
>
> Generelt kan du godt klippe lidt mere eller gå tættere på, det gør

Takker for kritikken.

Grunden til at de ligger i orginale størelse var at jeg var bange for at
gøre dem uskarpe..
Men hvis det ikke er af nogen betydning, kan jeg da bare huske det til næste
gang.

Men det er jo når folk kommer med kritik/råd at man bliver bedre..

/Brian

Fra : K

Dato : 29-04-07 10:06

> [...]
> http://www.2ft.dk/pic/sno1.jpg
> http://www.2ft.dk/pic/sno2.jpg
>
> Bare kom med kritikken.. Jeg kan tag det

Det' da nogle fine billeder, men et stykke vej op til Steve Irving-niveau.
;0)
Nå ja, hvorfor udelod du g'et i 'snog'? ;0)

Mvh.