Update på Bamsen og Mullen
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-07 20:04

Jeg har haft dem til kontrol nu, og har fået at vide at jeg er en værre
pylret klovn -- på den gode måde. Der er ikke en skid i vejen med nogen af
dem. =)

Fra : Eva

Dato : 11-04-07 20:49

"Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse
> Jeg har haft dem til kontrol nu, og har fået at vide at jeg er en værre
> pylret klovn -- på den gode måde. Der er ikke en skid i vejen med nogen af
> dem. =)

Dejligt at høre HC - du er bare alletiders og de to katte er mere end
heldige, at de har dig.

mvh Eva

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-04-07 21:04

In news:461d30ed$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <....> typed:
> Jeg har haft dem til kontrol nu, og har fået at vide at jeg er en
> værre pylret klovn -- på den gode måde.

Det er vi nok allesammen.........mere eller mindre

Der er ikke en skid i vejen med nogen af dem. =)

Herligt at høre. De er helt sikkert også glade for at de har dig.

Kram til jer alle tre herfra.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 12-04-07 00:13

> [...]
> pylret klovn -- på den gode måde. Der er ikke en skid i vejen med nogen af

Hans Christian, du er bare en guttermand! Hellere for pylret end
ligeglad - det er så dejligt, at du har omsorg for de dejlige mitter. I
har glæde af hinanden - nyd det!
Det at have en lille personlighed af en kat - eller fler' - er en glæde,
jeg heller ikke kendte før. Som du har jeg haft hunde - men katte rummer
meget mere, end jeg anede.
Hep og hurra for dig
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-07 17:17

> Hans Christian, du er bare en guttermand! Hellere for pylret end
> ligeglad - det er så dejligt, at du har omsorg for de dejlige mitter.

Den her tråd er god for mit ego. *G*

Fra : Siri

Dato : 13-04-07 00:48

> Den her tråd er god for mit ego. *G*

Hir hir hir *GG* - jamen, vær så velkommen, no probbers
Det varmer jo altid med et skulderklap, og du fortjener det! Det gør
enhver, der tager sig af en hjemløs kat.
Forleden var der nogle af pigerne her, der var så søde at udtrykke deres
forståelse over mine sorger med Gia og Belle, der slås efter noder -
værre og værre - altså, en doven, legesyg perser og en fredelig, kærlig
raggie, det burde da være opskriften på fred og "rag-per"-ræs og ditto
put - men nej..... Og tror du så, at jeg kan genfinde tråden med de
venlige og trøstende ord? Nej da - jeg har tabt tråden...
D'damer er sure og angriber hinanden - det startede med noget, der ku
ligne leg, markeringer og skin-angreb, men er nu tættere på og med
vredere lyde. Me no like ;-(
Nyd du din idyl med en tiltagende tryg vildmis og så ham den store
*GG*

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 13-04-07 08:18

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> put - men nej..... Og tror du så, at jeg kan genfinde tråden med de
> venlige og trøstende ord? Nej da - jeg har tabt tråden...
venlig hilsen
> Siri

hej Siri

hvis du ikke selv har fundet ud af det, kan jeg fortælle dig, at de
trøstende ord til dig findes i tråden "manden og Harald".

Jeg tror nu også, at du bare skal give dem (misserne) mere tid til at finde
ud af det indbyrdes.

Mange hilsner, Anelise

Fra : Siri

Dato : 13-04-07 17:05

> A. S. Nielsen skrev:
> hej Siri
>
> hvis du ikke selv har fundet ud af det, kan jeg fortælle dig, at de
> trøstende ord til dig findes i tråden
> Mange hilsner, Anelise

Tak du! Ja, den havde jeg jo kigget og kigget i, troede jeg - men der
var de, gode at læse igen. Alt for meget arbejde og to stridende
mislinger gør mig vist ør og mør i knolden
Det er ikke til at holde ud (og ja, jeg er sikkert pivet) - forleden var
det Gia, der gik ind under sengen ved sovetid - for i den ligger Belle
jo uanfægtet....
Min Giamis.... suk, hun skal være hos mig og ikke fordrives eller være
utryg. Jeg elsker den kat - og det var lykkedes mig at gøre hende så
tryg - og nu hvæser hun og er bange, og hader sin frisering, og gemmer
sig.
Belle er hammer-ligeglad med hele balladen - dvs de skiftes til at gå
til skin-angreb på hinanden, og når en fredelig raggie griber til den
slags, så føler den sig vel meget truet....
aaaaaa... Jeg savner fred og Gia-morgenput....
Med venlig hilsen
pivedyret Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 13-04-07 17:24

> Belle er hammer-ligeglad med hele balladen - dvs de skiftes til at gå
> til skin-angreb på hinanden, og når en fredelig raggie griber til den
> slags, så føler den sig vel meget truet....

Næ nej,selv en hippiekat kan lave udfald!, du skulle se her til tider hvor
de kan tage sig nogle ture! brødrene imellem så meget så totterne flyver og
hundene flygter langt væk!
Harald og Albert har stadig ikke fundet fred hos hinanden, dvs. Harald vil
godt og er sød ved Albert, men den syrlige snegl er en snerpe og hakker ud
efter ham med kløer og det hele hvis han kommer for nær... SÅåå jo da,
raggier kan sagtens gribe til den slags, spørg selv vores hunde..((-;

mvh. marie

Fra : Kate

Dato : 13-04-07 20:18

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
wrote in news:461fae55$0$21933$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> [...]
> snerpe og hakker ud efter ham med kløer og det hele hvis han
> kommer for nær... SÅåå jo da, raggier kan sagtens gribe til den

Syrlige snegl.....hahahahaha, det var dagens udtryk

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-04-07 18:43

In news:r9qdnRhe3cSDN4LbnZ2dnUVZ8sqjnZ2d@giganews.com,
Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> typed:

> [...]
> til den slags, så føler den sig vel meget truet....
> aaaaaa... Jeg savner fred og Gia-morgenput....

Hej søde "pivedyr".

Jeg kan se på det hele, at du bliver mere og mere desperat. Jeg har nu
godt nok "luret" dig forlængst. Jeg tror (og det er jeg sikker på at
andre i gruppen også har ), at du for længst har opgivet, og at
du gerne vil finde et nyt hjem til Belle, men at du er for blød og
ansvarsbevidst til for alvor at gennemføre beslutningen, derfor håber
du på at bare et par stykker af os vil synes det samme, i stedet for
at vi giver dig det råd at se tiden an.

Det må være svært for dig at se Gia blive mobbet. Jeg skal ikke kunne
vurdere alvoren i situationen, jeg har aldrig oplevet det selv. Jeg er
dog helt sikker på, at du meget nemt vil kunne skaffe Belle en anden
familie, hvor hun (måske) kan blive alenekat. Hun er efter hvad jeg
kan se på billedet en usædvanlig smuk raggie (min yndlingsrace), som
mange ville ønske de ejede . Jeg ved, at hun lige er en mis efter mit
hovede, og hvis det ikke var for Mini som også helst vil være
alenemis, så havde jeg stået i Adelgade og betalt hvad det kostede at
få hende med hjem. Hun er bare så yndig , men jeg vil ikke byde
Mini en afløser for Mivser, for hun er ikke så meget for andre katte.

Nu må du endelig ikke opfatte dette som en kritik, for jeg kan se at
du gør hvad du kan for at få det til at gå, jeg tror bare ikke ,at du
i længden har nerver til at overvære de daglige sammenstød kattene
imellem, og Gia har det sikkert bedst når hun er alene med sin slave.

Jeg ønsker sådan for dig, at det hele løser sig tilfredsstillende for
jer alle tre. Det er jo ingen skam at indrømme en fejltagelse,
tværtimod.

Fra : Kate

Dato : 13-04-07 20:29

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in

> [...]
> være utryg. Jeg elsker den kat - og det var lykkedes mig at gøre
> hende så tryg - og nu hvæser hun og er bange, og hader sin

Nu kan jeg ikke huske hvor længe du har haft Belle, men på et tidspunkt
skal du da i hvert fald have gjort op med dig selv om situationen er
holdbar.
Desværre har jeg ikke rigtigt nogle gode guldkorn at dele ud af for
mine katte har af en eller anden grund selv fundet en rytme

Jeg havde jo Lante og Mowgli da jeg tog Doughnut ind. Drengene var ca 2
og 4 hun ca 3år. Samtidig er damen jo noget af en hystade og så absolut
ikke typisk aby. Den første måned sad hun faktisk på mit køkkenskab og
skabte sig over specielt Lante og kom kun ned for at gå på wc
eller spise, sjovt nok kunne hun godt spise klige ved siden af Lante,
her talter vi cm, men ligeså snart man havde spist op på skabet og hyle
som om man blev myrdet og voldtaget.
Det begyndte så småt at gå mig på da der var gået ca. 1 måned og jeg
sagde til min mor at hun måske måtte have sin kat igen. Samme aften som
jeg havde sagt det til min mor, kom Doughnut ned fra skabene og har
levet med drengene siden. Spørg ikke hvordan eller hvorfor. I lang tid
gjorde hun alt for at indynde sig hos Mowgli og det så også ud til at
de to skulle være pot og pande. Nu er Lante en lidt bestemt herre og
han forklarede Mowgli at det ikke kunne tillades
Nu har Doughnut boet hos mig i ca 4 år og nu er det Lante som hun
følger i tykt og tyndt, Mowgli er noget efter hende så ham kan ikke så
godt lide mere, dog er der ikke slåskampe.

En af de ting jeg hurtigt lærte af Lante var at vise ham ekstra
kærlighed da de nye katte kom, Lante er en kælegris, men troede vidst
at han kom ud på et sidespor da hhv Mowgli og Doughnut flyttede ind.
Altså mere kærlighed og opmærksomhed på den først ankomne som jeg ser
det.