Gravid???
Fra : LykkeJørgensen

Dato : 09-04-07 12:22

Kan min hunkat godt være gravid og så stadig komme i løbetid??Hvornår
kan man se om hun er gravid og hvordan??sikre tegn!!

Med venlig hilsen
LykkeJørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nana Madsen

Dato : 09-04-07 15:24

> [...]
>

> Kan min hunkat godt være gravid og så stadig komme i løbetid??Hvornår
> kan man se om hun er gravid og hvordan??sikre tegn!!

Min hun kat har lige fået killinger. jeg var også først i tvivl bla.
derfor jeg kom her ind.
ja hun kan godt være i løbetid selvom hun er gravid. hun kan faktisk få
killinger med to forskellige hanner. skørt!!
nogle rimelig sikre tegn er at hun selvfølgelig tager på i vægt, og så
kan du se at hendes brystvorter bliver en smule størrer og meget lyserøde.
håber du kan bruge det til noget.

Med venlig hilsen
Nana Madsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : charlotte kofoed

Dato : 09-04-07 18:29

> [...]
> nogle rimelig sikre tegn er at hun selvfølgelig tager på i vægt, og så
> kan du se at hendes brystvorter bliver en smule størrer og meget lyserøde.

Ja en kat kan ikke bare få killinger med 2 foskellige hankatte men
flere...
En kat har ægløsning ved hver parring, så hvis hun parrer sig med
eksempelvis 6 forskellige hanner, kan hun få eksempelvis 6 killinger med
hver sin far :)

Med venlig hilsen
charlotte kofoed
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bjarne

Dato : 10-04-07 05:07

LykkeJørgensen skrev:
> Kan min hunkat godt være gravid og så stadig komme i løbetid??Hvornår
> kan man se om hun er gravid og hvordan??sikre tegn!!

Med Dobby havde vi slet ikke opdaget det.
Hun have været væk og kom hjem efter 8 dage og var på mit værelse, mens
vi var væk og da vi kom hjem om aftenen var der noget gult Dobby-farvet
under sengen, det var en sød lille killing.

Bjarne