Tynd mave...
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 08-04-07 10:37

Hej gruppe

Min ene killing har nu i tre dage haft tynd mave, og nu ser det ud som om en
til er begyndt med tynd mave her til morgen.
Den har fået kogt kylling og A-38, men den har jo nok nuppet lidt i andre
madskåle også. Er der et par gode råd om hvad jeg ellers kan give ( og
gøre ) ? Jeg må jo til at fjerne de andre madskåle kan jeg regne ud.
Killingerne er otte uger.

Hilsen Majbritt

- Og god påske

Fra : Winnie

Dato : 08-04-07 10:55

"Majbritt Hågensen skrev i en meddelelse
> [...]
> madskåle også. Er der et par gode råd om hvad jeg ellers kan give ( og
> gøre ) ? Jeg må jo til at fjerne de andre madskåle kan jeg regne ud.

Jeg har ikke erfaringer med killinger og tynd mave, men på de voksne virker
følgende rigtig godt:
Kogt blendet kylling/fisk og kogte moste ærter - eller kogt blendet
kylling/fisk, i tynd havregrød uden salt. Det kan alle spise uden problemer.
Giv alle - store som små - zoolacpasta fra dyrlægen, det er et sandt
mirakelmiddel mod diaré og vi har det altid i huset - dyrlægen har også
skånekost på dåse.
Giv kun vand der er kogt først.

God bedring med den lille

- Winnie