et par nye billeder fra i dag
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-04-07 20:27

Hej!

I dag har der været gennembrud!
samtlige 4-benede har ligget afslappet i morgensolen på stuegulvet og hygget
sig i morges/formiddags. Bare hele besværet værd!!
Harald har møsset Anton på næsen, han har gnubbet sig op ad ebbe, (cairn
terrieren), og sovet op af hanboxerens kurv.
Harald har virket meget mere afslappet og selv strinteriet har givet mig tid
til andet i dag..(-;
han har dog fået en ide med at tisse i brusekabinen..men fred nu være med
det, bare han kan holde det fra alle de andre steder..så er jeg glad!.

og selvfølgelig spiser rigtige herre-katte frikadeller.. honningmelon og
frikadeller!, underlig kat!...

til dem der vil se lidt billeder, er der nogle nye her, jeg skal have lavet
dem til galleriet, men .. ting tager tid..
http://www.photopassion.dk/harald.htm

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-04-07 21:40

In news:46154d5f$0$21929$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> typed:
> [...]
> han har dog fået en ide med at tisse i brusekabinen..men fred nu
> være med det, bare han kan holde det fra alle de andre steder..så

Det er jeg altså osse' sku' jeg lige hilse og sige. Det er en hel
solstrålehistorie. Brusekabinen har jeg også prøvet med Mivser, det
går over igen.

> og selvfølgelig spiser rigtige herre-katte frikadeller..
> honningmelon og frikadeller!, underlig kat!...

Måske, men en dejlig menu

> til dem der vil se lidt billeder, er der nogle nye her, jeg skal
> have lavet dem til galleriet, men .. ting tager tid..
> http://www.photopassion.dk/harald.htm

Dejligt Marie. Der var jo nogle af dem jeg ikke havde. Det med
raggierne og Harald er et dejligt billede, også dem med klatretræet.
Glæder mig til flere (når du får tid hi-hi). Jeg beholder dog billedet
(nr. 2 fra oven) som baggrund på skærmen. Jeg ser bort fra, at han er
uvasket på det billede, men hans ansigtsudtryk er bare så pragtfuldt

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 07-04-07 07:59

> [...]
>
> Det er jeg altså osse' sku' jeg lige hilse og sige. Det er en hel
> solstrålehistorie. Brusekabinen har jeg også prøvet med Mivser, det går

Ja, jeg har holdt lukker derind til de sidste par dage, det er sådan en med
glasskydedør, omme bag vaskemaskinen havde han åbenbart også været for jeg
havde i et par dage ikke kunnet finde et gerningssted på badeværelset, men
det viste sig så at komme deromme fra. hovedrengøring der, rodalon og R10,
og en spærring af den vej. siden har jeg faktisk ikke været rengøringskone
efter ham!.
Det er så herligt!
og han tuller rundt og virker meget rolig og afslappet, sidder heller ikke
og bræger ved vinduerne og døren for at komme ud.
Han bruger hele huset, sover i sofaen, på hylderne i det store kradsetræ,
rundt om hvor det nu passer ham, det må jo være tegn på at han er ved at
falde til.

> Måske, men en dejlig menu

skal lige tilføjes at appelsinyoughurt til morgenmad sammen med den yngste
dreng er også et hit..

Det med
> raggierne og Harald er et dejligt billede, også dem med klatretræet.
> Glæder mig til flere (når du får tid hi-hi).

Det er drøn svært at få et billede af lidt hygge med alle 3 katte sammen,
for lige så snart de ser mig komme snigende, så render der fluks hen til
mig../-;
men det kommer vel.
til gengæld synes Harald at han er født som foto-star..(-;

Jeg beholder dog billedet
> (nr. 2 fra oven) som baggrund på skærmen. Jeg ser bort fra, at han er
> uvasket på det billede, men hans ansigtsudtryk er bare så pragtfuldt

Det er også et godt billede, netop pga. udtrykket!.

mvh. marie

Fra : Kate

Dato : 05-04-07 23:39

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote
in news:46154d5f$0$21929$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> http://www.photopassion.dk/harald.htm

Han ligner en der godt ved at han har vundet jackpot

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 07-04-07 08:00

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> "Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote
> in news:46154d5f$0$21929$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> Han ligner en der godt ved at han har vundet jackpot

hehe.. det tror jeg også.. han virker så taknemmelig i det hele taget, jeg
er glad for at vi gav ham en chance.

mvh. marie