Rød Burmeser
Fra : Morten Siem

Dato : 27-03-07 16:56

I skulle vel ikke kunne hjælpe mig? Om et stykke tid stiller min
opdrætter en chokolade han til rådighed, for at føre stammen herop. Han
er af svensk afstamning. Jeg kan finde oplysninger og farveskemaer om
alle Burmesere, undtagen de røde. I skulle vel ikke også kunne hjælpe
mig lidt på vej i emnet 'farvegenetik'?
Balthazar, Hera og Morten

Med venlig hilsen
Morten Siem
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mette Lambert

Dato : 28-03-07 15:22

> [...]
> alle Burmesere, undtagen de røde. I skulle vel ikke også kunne hjælpe
> mig lidt på vej i emnet \'farvegenetik\'?

Har du set på BB-klubbens hjemmeside www.bb-klubben.dk? Der ligger så
vidt jeg ved en del materiale om farvegenetik.

Med venlig hilsen
Mette Lambert
- Tøm kattebakken ved privat svar