Camping i Nordjylland?
Fra : Torben

Dato : 14-04-07 07:30

Hej gruppe,

vi er en familie på to voksne med to børn i alderen 2½ og 4½ - vi påregner
at tage på camping (i egen Combi Camp) i Nordjylland en uge eller to i
sommerferien.

Vores behov er noget i stil med følgende:

- God legeplads
- En eller anden form for pool eller lignende
- Forholdsvis tæt ved havet
- Gode sanitære forhold
- Prisen behøver ikke at være hundedyr, ej heller billig

Generelt skal det være en familiecampingplads med gode forhold. Dvs. ingen
udskejelser fra stive svenskere osv.

Hvad kan i foreslå?

mvh
Torben

Fra : jopa

Dato : 14-04-07 11:38

"Torben" <real_anonym@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej gruppe,
>
> vi er en familie på to voksne med to børn i alderen 2½ og 4½ - vi påregner
> at tage på camping (i egen Combi Camp) i Nordjylland en uge eller to i
> sommerferien.

http://www.skiveren.dk/index.asp?mode=alm!forside!dk

Den har vi prøvet et par gange.
Har alt hvad du efterlyser
--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : SB

Dato : 14-04-07 12:34

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "Torben" <real_anonym@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]

Skiveren er rigtig god, har vi også været for et par år siden.
Åbo camping & vandland er også et godt bud, de har alletiders svømmepøl.
måske lidt kold, men okay

Søren

Fra : Torben

Dato : 17-04-07 07:28

"Torben" <real_anonym@hotmail.com> wrote in message
> Hej gruppe,
>
> vi er en familie på to voksne med to børn i alderen 2½ og 4½ - vi påregner
> at tage på camping (i egen Combi Camp) i Nordjylland en uge eller to i
> sommerferien.

Hej, og tak for hjælpen!

Vi har booket ti dage ved Løkken Klit Camping: http://www.loekkenklit.dk/

Håber at det bliver godt

mvh
Torben

Fra : Tom Jacobi Nielsen

Dato : 19-04-07 18:36

Hej Torben, Så bliver det heller ikke fulde svenskere i kommer til at sove
med, men fulde nordmænd) Løkken er jo et sted for de unge om sommeren og
der er gang i den. Så hellere jambo vester, fin plads, og de har det hele.

Fra : Torben

Dato : 20-04-07 05:48

"Tom Jacobi Nielsen" <jacobi@home2.gvdnet.dk> wrote in message
> [...]
> med, men fulde nordmænd) Løkken er jo et sted for de unge om sommeren
> og der er gang i den. Så hellere jambo vester, fin plads, og de har det

Hej, har tjekket med campingfatter, og det skulle være en
familiecampingplads uden druk, som han skrev. Jeg har læst en del om Løkken,
og de skulle vidst havde fået ryddet en del op for et par år siden - de fik
en del dårlig presseomtale pga. vold, druk osv., og det dårlig ry ville byen
af med.

Men jo, der er da sikkert stadigvæk gang i den, men bare jeg kan sove om
natten, så går det nok

mvh
Torben