[Humor] Må du bruge en pc?
Fra : Henrik Münster

Dato : 17-04-07 23:31

Forleden aften havde min kone vores yngste søn på 7 år med over på sit
kontor på sygehuset. Han stod lidt og kiggede på den IBM-computer, hun
har på sit skrivebord:

"Mor, er det en pc?"
"Ja, det er det da."
"Ved Far godt at du har sådan en?"
"Det tror jeg nok. Det er jo sygehusets."
"Må du gerne bruge sådan en for Far?"

Man skal vist være lidt påpasselig med, hvad man siger til sine børn.
De fatter mere, end man umiddelbart tror.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Jon

Dato : 18-04-07 06:33

> [...]
>
> Man skal vist være lidt påpasselig med, hvad man siger til sine børn.
> De fatter mere, end man umiddelbart tror.

Jeg må få lov til å dele denne med mine norske venner!
--
/Jon
Mail: echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : Jens F

Dato : 20-04-07 07:23

> [...]
>
> Man skal vist være lidt påpasselig med, hvad man siger til sine børn.
> De fatter mere, end man umiddelbart tror.

På den anden side: Det er nu godt at vide, at man har nogen autoritet i
behold
--

Jens F

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 21-04-07 13:53

> [...]
>
> Man skal vist være lidt påpasselig med, hvad man siger til sine børn.
> De fatter mere, end man umiddelbart tror.

Det må da netop være tilfredsstillende, at erfare, at dine børn er
opmærksomme på, hvad de skal passe på ude i samfundet. Du lærer dem vel
også at se sig for i trafikken og lade være med at gå med slemme,
fremmede mænd i parken.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-04-07 20:07

On 2007-04-21 14:52:39 +0200, xossmidt@tdcadsl.dk (Ove Steen Smidt) said:

> [...]
> opmærksomme på, hvad de skal passe på ude i samfundet. Du lærer dem vel
> også at se sig for i trafikken og lade være med at gå med slemme,

He-he, det er da helt rigtigt. Jeg håber nu ikke, Windows er helt så
farlig som trafikken. På en måde synes jeg ikke, vi instruerer børnene
så direkte i, hvad de skal passe på her i livet. Vi giver dem bare en
fornuftig opvækst efter vores bedste evne, og så håber vi, de fanger
buskabet ud fra, hvad vi siger og gør. Det lader jo også til, at det
går helt godt.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Lind

Dato : 21-04-07 22:04

> [...]
> fornuftig opvækst efter vores bedste evne, og så håber vi, de fanger
> buskabet ud fra, hvad vi siger og gør. Det lader jo også til, at det

Nemlig - essensen af verdensbilledet, så smukt

M.

Fra : Peter B. P.

Dato : 21-04-07 23:56

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> opmærksomme på, hvad de skal passe på ude i samfundet. Du lærer dem vel
> også at se sig for i trafikken og lade være med at gå med slemme,

Samt hvis man møder en skummel mand i en mørk gyde, der tilbyder en en
gratis piratkopie af Windows Vista, så siger man pænt nej tak og går
derfra...

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk