Slukke blåt blink på N73 - er det
Fra : Optimus Prime

Dato : 13-04-07 07:43

Jeg har fået en N73 og er irriteret over den lille lysdiode over
displayet blinker hele tiden - er det noget der kan slås fra?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-04-07 14:06

Optimus Prime explained :
> Jeg har fået en N73 og er irriteret over den lille lysdiode over displayet
> blinker hele tiden - er det noget der kan slås fra?

Syns det er ret dårlig stil at de der blinkende lys er blevet moderne
igen - gad vide hvilken idiot ved mobilproducenterne der har fundet på
at det skulle være smart ?

Har selv en SE K610, den har en grøn lampe på toppen der blinker - og
når man så lader den op så lyser lampen konstant. Pænt annoying om
natten...

"Hot or Not" for fugle: http://fuglemarkedet.dk/galleriet/
"The only time a woman really succeeds in changing a man is when he is
a baby." - Natalie Wood

Fra : Tonni Madsen

Dato : 13-04-07 14:49

Humm... det er noget med standby under skærminstilinger der skal slåes fra,
så bruger den lidt mere strøm, tilgengæld bliver uret på skærmen, men lyset
er slukket...

Tonni Madsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-04-07 17:00

Tonni Madsen expressed precisely :
> Humm... det er noget med standby under skærminstilinger der skal slåes fra,
> så bruger den lidt mere strøm, tilgengæld bliver uret på skærmen, men lyset
> er slukket...

Ikke på K610 - der blinker/lyser den uanset hvordan de øvrige
indstillinger er.

"Hot or Not" for fugle: http://fuglemarkedet.dk/galleriet/
"This is not some cheasy soap-opera." - Mike Flaherty, Spin City

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-04-07 17:44

Optimus Prime skrev:

> Jeg har fået en N73 og er irriteret over den lille lysdiode over
> displayet blinker hele tiden - er det noget der kan slås fra?

Menu > Værktøjer > Indstil > Telefon > Skærm > Dvaletilstand > Fra.
Det resulterer bare desværre i, at den bruger mere strøm, men det
er til at lave med. Hellere det end det blå irriterende blink, som
jeg også er godt og grundig træt af.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-04-07 19:29

Thomas G. Madsen skrev:

> Det resulterer bare desværre i, at den bruger mere strøm, men det
> er til at lave med.

Leve med :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Optimus Prime

Dato : 16-04-07 07:22

Thomas G. Madsen skrev:
> [...]
> Det resulterer bare desværre i, at den bruger mere strøm, men det
> er til at lave med. Hellere det end det blå irriterende blink, som

Jamen det er jo genialt, sluk for lyset og brug mere strøm

Men det virker, tak for det

Fra : Tonni Madsen

Dato : 16-04-07 12:41

> Jamen det er jo genialt, sluk for lyset og brug mere strøm
>
> Men det virker, tak for det

Tja... Nokia mente åbenbart det var genialt at bruge den blå lampe til at
vise at telefonen ikke er slukket med bare på standby... derfor... men jeg,
det er latterligt, men det er jo fint i tråd med det meste andet i den
telefon...

Tonni Madsern

Fra : Jakob Griffel

Dato : 13-04-07 17:50

> Jeg har fået en N73 og er irriteret over den lille lysdiode over displayet
> blinker hele tiden - er det noget der kan slås fra?

Det ved jeg ikke om man kan, men jeg har en Mio C710 navigator, der også har
et irriterende blåt blink når man har Bluetooth-funktionen (og dermed
håndfri telefoni via navigatoren) slået til. Den blænder helt vildt når man
kører om natten. Forleden fik jeg så et nyhedsbrev fra Mio, hvor de beskrev
hvordan man kunne slå den blå lampe fra. "Fedt!", tænkte jeg. Og hvad skrev
de? "Gå ind i menuen og slå Bluetooth fra"!! Gaaaab. Den havde jeg osse
fundet ud af... Se DET er god support-humor....

Jeg håber det kan gøres bedre på N73'eren.
God weekend!

--
Hilsen Jakob