Nokia 6280 vs. 6288
Fra : Steen

Dato : 12-04-07 09:18

Jeg tænker på at købe en af disse telefoner, og ville gerne vide om
FM-radioen kan sættes til at være mono. Det betyder nemlig en del for knas
og støj, når man bevæger sig igennem byen, at den er på mono.

Jeg kan ikke finde ud af det ved at kigge på Nokias sammenligningsside (Åbn
ringetomer og musik):
http://www.nokia.dk/phones/models/compare.php?phones=2598224%3B1754082&all_params=1&x=40&y=3

Er der nogen som ved om FM-radioen kan sættes på mono på begge telefonerne,
eller kun den ene?

/Steen

Fra : Anders

Dato : 12-04-07 09:40

nokia's telefoner plejer at kunne køre mono og stereo.

Stod det til mig, så vil jeg vælge 6288'eren
6280'eren bliver så vidt jeg ved ikke lavet mere.