simkort fax nr?
Fra : Petersen_Michael

Dato : 10-04-07 15:43

skal man have et specielt simkort for at kunne bruge det til at sende og
modtage fax, på fx. Nokia 9500, 9300, 9210, 9110?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

ved privat post fjern dyret i @dressen

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-04-07 15:54

Petersen_Michael skrev den 10-04-2007 16:43:
> skal man have et specielt simkort for at kunne bruge det til at sende og
> modtage fax, på fx. Nokia 9500, 9300, 9210, 9110?

Ikke mig bekendt. Servicen skal først tilmeldes hos din udbyder, hvor
du så for tildelt et "ekstra nummer" til dine faxbeskeder.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Petersen_Michael

Dato : 10-04-07 18:09

In news:461ba4fd$0$90264$14726298@news.sunsite.dk,
Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> Typed:

Hej Carsten.

> Ikke mig bekendt. Servicen skal først tilmeldes hos din udbyder,
> hvor du så for tildelt et "ekstra nummer" til dine faxbeskeder.

Ekstra nummer? 2 numre på samme simkort, eller?

PS: Jeg har lige talt med punkt1 support, og det blev jeg ikke rigtigt
klogere af :-/ ja ja.. pris og kvalitet..
Den venlige supporter meddelte blot at man sagtens kunne sende og modtage
fax med deres abonnement.
Ikke noget med noget setup, eller tilmelding..

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-04-07 21:17

Petersen_Michael skrev den 10-04-2007 19:09:
> In news:461ba4fd$0$90264$14726298@news.sunsite.dk,
> Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> Typed:
>

> Hej Carsten.

> Ekstra nummer? 2 numre på samme simkort, eller?

Snarere et tillægsprodukt til din telefonsvarer

Fra : Petersen_Michael

Dato : 10-04-07 21:38

In news:461bf0af$0$90265$14726298@news.sunsite.dk,
Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> Typed:

> Snarere et tillægsprodukt til din telefonsvarer

Ok, jeg tager chancen og anskaffer telefonen, så må jeg finde ud af at bruge
den bagefter..
Og finde en udbyder der tilgodeser mine behov..

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 10-04-07 19:45

> skal man have et specielt simkort for at kunne bruge det til at sende og
> modtage fax, på fx. Nokia 9500, 9300, 9210, 9110?

Det afhænger af din udbyder. Nogen udbydere har åbent for fax på deres
almindelige abonnementer, og ved andre skal du enten oprette fax som et
tillægsprodukt til dit nuværende abonnement eller oprette et ekstra
abonnement med dertilhørende SIM-kort.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark